קונג פו פנדה 3 - הביקורות הראשונות כבר כאן!

מאת: לידור אטיאס

בזמן שאנחנו נזכה לטעום מהסרט השלישי בסדרת סרטי קונג פו פנדה, הלא הוא "קונג פו פנדה 3", רק ב-4 במרץ הקרוב, בחלקים נרחבים מהעולם צפו אנשים בסרט כבר אתמול והדעות לגביו חלוקות. השתדלנו לאסוף כמה שיותר כאלה ולהביא אותן ישר אליכם.

נתחיל מהביקורת הכי נגישה והכי מצופה - מדד IMDB. ההצבעה ב-IMDB פתוחה למשתמשים רשומים בלבד אך לא נעולה רק לעיתונאים אלא פתוחה לכלל הצופים, ובאשר ל-24 השעות הראשונות של ההצבעה על איכות הסרט, הציון ודאי לא יאכזב את המעריצים שטרם ראו את הסרט ו/או את אלו שעמלו עליו - בעקבות 570 הצבעות הגיע הציון 8.5 מתוך 10(!) אך מכיוון שמדובר בציון די מדהים כנראה שנצטרך לחכות ולראות עד כמה הוא ירד(כי מה לעשות, "קונג פו פנדה 3" הוא בטח לא "חומות של תקווה").



ב- Tomatometer של "Rotten Tomatoes" זכה הסרט לציון קצת פחות טוב אבל עדיין לא רע בכלל, 7.9 מתוך 10, על סמך 66 ביקורות שונות. מי מכם שפחות מכיר, המדד הזה של האתר הוא מדד העיתונאים ומתבסס על ביקורות העיתונאים בלבד, כאשר במדד הצופים של האתר הסרט בכלל לא מאכזב וזכה לציון של 8.8 מתוך 10.

אבל היו כאלה שפחות אהבו את הסרט. איפה? באתר Screen Rant העניקו לסרט ציון של 2.5 כוכבים מתוך 5 עם ההגדרה כללית "סביר".



נסיים עם מספר ציטוטים של מבקרים שכבר צפו בסרט ודירגו אותו:
"חלקלק, שנון, ולא מפחד לאמץ את הטיפשות החיונית של סיפור שבו תרנגול קונג פו מתמודד עם תאו מים, ובאג מקבל את הטוב ביותר של סימיאן"(ציון 4 מתוך 5).

"כיף, אבל זה אותו הסרט שוב. נמאס לי מכופתאות, תודה. סקי-דוש."(ציון B)

"הקהל כנראה יכנס ל'קונג פו פנדה 3' בזרועות שלובות בחוזקה על החזה. כאן אני מהמר שהכמיהה ליותר פו תישאר."(ציון 3 מתוך 4)

"'קונג פו פנדה 3' לא טוב מספיק כדי להעלות את רף, אבל זה רק בגלל ששני הסרטים הראשונים הגדירו סטנדרט גבוה מאוד."(ציון 3 מתוך 5)
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.