"זוטרופוליס" - קליפ אקסקלוסיבי מתוך הסרט החדש

מאת: לידור אטיאס

ב"זוטרופוליס", ג'יניפר גודווין וג'ייסון בייטמן מדובבים זוג מוזר של בעלי חיים, שנאלץ לפתור פשע במטרופולין שלהם יחדיו, בעקבות נסיבות יוצאות דופן. השוטרת-ארנבת המתחילה ג'ודי הופס והשועל האמן ניק ויילד נתקלים במערך של מכשולים במהלך החיפוש שלהם, אבל אף אחד לא מסוכן כמו מר ביג מולו הם מתנהלים, וזה המכונה "הבוס הפושע המפחיד ביותר בעיר טונדרה".


אתם מוזמנים לצפות בקליפ האקסקלוסיבי החדש שכאן על מנת להבין טוב יותר מדוע מר ביג רודף אחרי הזוג הזה - מסתבר כי ניק מכר לו שטיח יקר העשוי מישבן של בואש. לא פלא שהמשרתים של מר ביג חטפו את הזוג בסופו של דבר(ג'ודי המסכנה נחטפת גם היא בעקבות הקשר שלה עם ניק).


במהלך הנסיעה שלהם אל המאורה של מר ביג, אחד המשרתים מדפדף בטאבלט שלו בין תמונות שהוא מחפש במנוע החיפוש "זוגל".

אם תיקחו את מה שראינו בסצנה הזו ותחברו לזה את כל פארודיות מותגי האופנה שצפויות להופיע בסרט(אלה שנחשפו בפוסטר מחודש ספטמבר), תבינו כי הסרט "זוטרופוליס" מבטיח לספק לנו מגוון של קישורים חמודים אל העולם האמיתי.

באשר לביג, את קולו אנחנו יכולים לשמוע בטריילר שיצא גם כן לאחרונה, אבל דבר אחד בטוח - השם שלו בהחלט משקף את המוניטין המרתיע שלו, פחות את המעמד.
  "זוטרופוליס" צפוי לצאת לבתי הקולנוע ב-4 במרץ הקרוב, כולל הקרנות תלת מימד. מה דעתכם על הקליפ החדש? אתם חושבים שתלכו לסרט? שתפו אותי בתגובות.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.