"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" - גרסת ה-Blu Ray מגיעה בקרוב וחדשות נוספות

מאת: לידור אטיאס

אנשים שהזמינו מראש את גרסת ה-Blu Ray של "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" מ-Amazon דיווחו כי במייל האישור על העסקה נמסר להם כי תאריך היציאה של הדיסק הוא ה-5 באפריל הקרוב.

מדוע זה כל כך מעניין ומסקרן? הרבה מאוד סרטים שיוצאים היום מצונזרים עד לרמה של הסרת סצנות מסויימות מתוכם. האם כל שעות הצילום האלו והכסף שבוזבז על ידי ההפקה נזרקים לפח? ממש לא. רוכשי ה-Blu Ray יזכו לצפות בסצנות שהוסרו מהסרט המקורי וגם תכנים מיוחדים, זאת כמובן לצד הסרט עצמו.


מעוניינים לרכוש? ה-Blu Ray של "מלחמת הכוכבים הכוח מתעורר" זמין כעת להזמנה מראש במחיר של כ-20 דולרים ב-Amazon, בואו רק נקווה שהדיווחים האחרונים על ביטולי משלוחים לישראל בעקבות האיכות הירודה של דואר ישראל לא ישפיעו גם כאן.

אם חשבתם שבזה מסתכמת המחשבה של מפיקי הסרט לעתיד אתם טועים ובגדול. 2 דיווחים חדשים התקבלו לגבי הסרט התשיעי בסדרת סרטי "מלחמת הכוכבים".


מדובר בדיווחים מהמקור הרשמי ביותר שיכול להיות - במאי הסרט העתידי "מלחמת הכוכבים - פרק 9", קולין טרוורו, הודיע כי הוא מעוניין לצלם את הסרט על גבי פילם במקום באופן דיגיטלי, כמקובל כיום. אלא שהשיגעון אפילו לא התחיל. מסתבר כי לטרוורו ציפיות גבוהות מאוד והוא אף מעוניין לצלם בחלל. כן שמעתם נכון, לא ברור כרגע מה סדר הגודל של תכניתו ו/או האם תכנית זו תצא לפועל אבל בשביל זה אני כאן ואני אעדכן אתכם בכל כשנדע יותר.

"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" עדיין מוקרן בבתי הקולנוע ברחבי הארץ ואם עדיין לא ראיתם אותו אתם מוזמנים לעשות זאת, בעוד שהשניים הבאים בתור, הסרט השמיני והתשיעי בסדרת הסרטים, עתידים לצאת ב-2017 וב-2019 בהתאמה.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.