2 סרטי MARVEL חדשים הוכרזו על ידי אולפני FOX

מאת: לידור אטיאס

מעריצי MARVEL למדו להכיר ולאהוב את היקום הקולנועי של MARVEL בשמונה השנים האחרונות, אבל היקום הקולנועי של MARVEL ששייך ל-FOX - ובו מופיעות עד כה בעיקר מוטציות - הפך לדבר החם בזמן האחרון. "דדפול" שיצא לאחרונה שינה לגמרי את חוקי המשחק בתחום גיבורי העל בקולנוע. כתוצאה מכך, הסטודיו נראה להוט לנצל את התלהבות הקהל. FOX הודיעה על שני סרטים חדשים והיא כנראה תמשוך לסרטייה מעריצי קומיקס רבים בקרוב.

המצב בפועל הוא כזה - FOX הוסיפה שני סרטים חדשים לרשימת הפרוייקטים העתידיים שלה בנושא גיבורי על, יחד עם תאריכי שחרור עבור כל סרט בהתאמה: 6 באוקטובר 2017 ו-12 בינואר 2018.
הבעיה - כל הטוב הזה בא נכון לכרגע על חשבון סרט הסולו של גאמביט שישא את אותו השם, ולאחר שהוא היה מתוכנן לצאת באוקטובר הקרוב, FOX החליטה לבטל את התאריך הזה ולהעבירו למועד לא ידוע, כרגע כנראה מדובר על 2017.
בהתחשב בעיתוי ההודעה קל להניח שאחד הסרטים האלה יהיה למעשה הסיקוול של "דדפול" עליו הוכרז עוד בטרם יציאת הסרט הראשון לא מזמן. ושוב, אין זה מעורר פליאה כלל וכלל - אנחנו עוד נקבל מנה גדולה וגדושה של סרטי גיבורי על בעלי דירוג גיל R בשנים הקרובות תודות ל-"דדפול" וייתכן שאם אתם אנשי משפחה שהנישה של צפייה בסרטי גיבורי על מתאימה לכם יותר לצד בני המשפחה - תצטרכו להסתפק ביקום הקולנועי המקורי של MARVEL, שנקווה שהוא לא יושפע גם כן מן התופעה, פשוט כי אין צורך בכך.


התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.