קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים - הכירו את הנבל הרשמי הראשון ואת החליפה החדשה של אנטמן

מאת: לידור אטיאס

עד כה ראינו בהקשר של "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" שני גיבורי על ראשיים ונוקמים לשעבר, קפטן אמריקה ואיירון מן, מגייסים לשורותיהם מספר גיבורים נוספים לצורך מלחמה בצד השני, כזו שתהיה גדולה ועקובה מדם.
אבל גם אם כבר יש בסיס שכזה לעלילה, אתם באמת חושבים ש-MARVEL יחסכו מאיתנו נבל ראשי בסיפור שכזה? ממש לא. מדובר בהצצה רשמית ראשונה שמובאת מטעם Empire magazine - הנבל בסיפור יהיה קרוסבונס ומי שיגלם את דמותו יהיה השחקן פרנק גרילו.
למקרה שלא ראיתם את הסרט "קפטן אמריקה: חייל חורף", הפסקה הבאה עשוייה להוות ספויילר עבורכם, אז פשוט תדלגו לפסקה הבאה.
מי שחושב שאנחנו לא מכירים את גרילו מלפני כן - טועה. המראה שלו שכולל מסיכת הוקי ומעין מגן גוף עשוי להטעות. הוא מופיע בסרט "קפטן אמריקה: חייל חורף" בתפקיד ברוק רומלו, אחד מהנוכלים שמתחזים ב-S.H.I.E.L.D. ופועלים עבור H.Y.D.R.A., והוא מי שמתקיף את קפטן אמריקה במעלית. בסוף הסרט הוא סופג מספר כוויות קשות בהתרסקות של ההליקארייר, ככל הנראה בגלל זה הפנים שלו מוסתרות לעת עתה.

סיימנו עם הספויילרים, נחזור לעיקר - כרגע, הפנים שלו מכוסות. המקור הכי אמין כרגע לאיך הוא עשוי להיראות ללא המסיכה הוא דווקא בלתי צפוי והוא למעשה בובת ה-Funko שלו. את הפרצוף הזה כנראה שרק דדפול יאהב.
אבל בעוד שסיפור הרקע שלו בסרט שונה מזה שבקומיקס(שבו הוא חבר כנופיה לשעבר שנהפך לחייל של הגולגולת האדומה), קרוסבונס בסופו של דבר מהווה תפקיד מרכזי בעלילת הסרט "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" של MARVEL. הוא מי שאחראי על ההתנקשות בקפטן אמריקה. נצטרך לחכות עד שהסרט ייצא לבתי הקולנוע ב-6 במאי לראות אותו מקרוב בגרסה הקולנועית שכנראה תהיה שונה מהקומיקס בתכלית.

מגיבור אחד נעבור לגיבור אחר, עד כה דיברנו על קרוסבונס וכעת נדבר על אנטמן, דמות שגם כן חדשה יחסית על המרקע והופיעה בסרט עצמאי משלה לא מזמן, סך הכל ביולי 2015.

ההופעה של אנטמן ב"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" לצד הקפטן תהיה השנייה שלו על המרקע הקולנועי בסך הכל, לאחר הסרט העצמאי שלו.

הצצה ראשונה על החליפה החדשה קיבלנו בפרסומת הסופרבול של הסרט אבל היא בהחלט לא הייתה מספקת מספיק. הפעם, כחלק מהמרצ'נדייזינג, אנטמן זוכה לבובה בחדשה במראה חדש ותמונות רשמיות שלה כבר עלו באחת מהחנויות שאף הכריזה כי הזמנה מראש תתאפשר ב-1 במרץ וכי הבובה עצמה תהיה זמינה החל מחודש יולי הקרוב. בנוסף לכך הבובה בגובה 6 אינצ'ים(כ-15 סנטימטרים) וכנראה כי תצורף אליה עוד בובה בקטנה בגובה של סנטימטר וחצי בלבד. מחיר הבובה יעמוד על כ-55 דולרים.
מה דעתכם על כל המידע החדש בנוגע לסרט? האם אתם סקרנים לראות אותו? אנטמן החדש? קרוסבונס? שתפו אותי בתגובות.


התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.