דיסנילנד מלחמת הכוכבים - האריסון פורד חושף את התכניות לגבי המתחם העתידי

מאת: לידור אטיאס

דיסני גייסה את התותחים הכבדים ביותר שלה לצורך הצגת טיזר לגבי התכניות שלה לפארק הדיסנילנד העתידי של מלחמת הכוכבים: BB-8 והאריסון פורד/

השחקן של האן סולו והרובוט העגלגל הם חלק ממחווה של ABC לכבוד 60 שנה לפתיחת הדיסנילנד הראשון, מחווה שנערכה ביום ראשון בלילה, וההופעה שלהם בישרה על התוספת הבאה לשני הפארקים, דיסנילנד באנהיים, קליפורניה, וגם דיסני וורלד באורלנדו - בסגנון מלחמת הכוכבים.

"מלחמת כוכבים היא, מחוסר במילה טובה יותר ... מדהימה," אמר השחקן בהקדמתו. "התברכתי בהזדמנות להיות חלק ממנה. ללכת במקומות אייקונים כאלה. ובקרוב, אתם תהיו מסוגלים לעשות את זה גם כן. לא בגלקסיה רחוקה, רחוקה, אלא במקום קרוב לבית."

וברצינות - לאחר שהמשדר הציג את הקונספט האומנותי של האטרקציות החדשות - כולל נסיעת מציאות מדומה המאפשרת לאורחי הפארק לשלוט במילניום פלקון המפורסמת בקרב אווירי עם הקריאה הראשונה לכך - תזמורת פצחה בביצועים של מנגינות מסגת מלחמת הכוכבים.

הסרטון מציג גם כמה יריות מתא הטייס של המילניום פלקון עם הכניסה לקרב האווירי, וגם הציג כי חוויית מלחמת הכוכבים תכלול מפגש עם חייזרים ורובוטים, וכן ספקי מזון שימכרו מעדנים שלא מהעולם הזה. לא בטוח שאני רוצה לנחש במה מדובר.

הנה כמה תמונות מתוך הסרטון:
דיסנילנד מלחמת הכוכבים
דיסנילנד מלחמת הכוכבים
דיסנילנד מלחמת הכוכבים
דיסנילנד מלחמת הכוכבים

הסרטון המלא שוחרר באינטרנט באופן לא רשמי והרי הוא כאן לפניכם:

אני מקווה שנהניתם מהכתבה, אשמח אם תגיבו לי ותאמרו לי מה אתם חושבים.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.