דרדוויל עונה 2 - הטריילר החדש שייך כל כולו לאלקטרה

מאת: לידור אטיאס

כמובטח, שוחרר ממש לאחרונה הטריילר החדש(חלק מספר 2) של העונה ה-2 של דרדוויל, לאחר הצלחת העונה הראשונה מכל הבחינות. הפעם מתרחש מחזה מעניין במיוחד בטריילר כאשר רוב רובו שייך בכלל לאלקטרה.

היא משוחקת על ידי אלודי יונג בסדרת הטלוויזיה ולמעשה, אלקטרה נאצ'יוס היא דמות ראשית - מתנקשת והנפש התאומה של האנטי-גיבור של מאט מרדוק בקומיקס של דרדוויל.
הטריילר החדש מגלה לנו גם מדוע היא חוזרת לחייו - האופן שבו דרדוויל לקח את החוק לידיים פתר בעיה אחת של פשיעה בהלס קיטצ'ן על ידי הבסת והדחת וילסון פיסק(וינסנט ד'אונופריו), אבל זה גם הפך את העיר ליותר מפתה עבור ארגוני פשיעה אחרים. העונה השנייה גם כנראה תדבר על החידה "השטן שאתה מכיר עדיף על פני השטן שאתה לא מכיר."

אולי הדבר הטוב ביותר בטריילר החדש הוא ההדגמה בו של סצנות קרב מתוך העונה החדשה, עם דרדוויל ואלקטרה שנלחמים זה לצד זה. בעונה הראשונה סצנות הקרב היו פורצות דרך בכוריאוגרפיה שלהן, ולפי הטריילר ניתן לראות שישנם עוד מספר קרבות כאלו בדרך אלינו.
אל תגידו שלא ידעתם או ששכחתם - העונה השנייה של דרדוויל תהיה זמינה לצפייה בנטפליקס החל מה-18 במרץ, כאשר כל 13 הפרקים של העונה השנייה יעלו גם יחד.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.