דדפול - מה הם סכומי העתק שהרוויח הסרט מאז השקתו?

מאת: לידור אטיאס

יום שני היום, מה שאומר שסוף השבוע הנוצרי מאחורינו וזה הזמן לאסוף קצת מידע על הרווחים של דדפול, סרט שיועד להיות שובר קופות ונוכח הביקורות האוהדות - סכומי העתק שתראו כאן ודאי לא יפתיעו אתכם מידי, אולי רק קצת.
אז כן, המוני צופים נלהבים נהרו לבתי הקולנוע ברחבי העולם במהלך סוף השבוע האחרון וכעת אפשר לומר שהנתונים הסטטיסטיים בידינו.

ביום שישי שלמעשה פתח את סוף השבוע וציין את ההשקה של דדפול בארצות הברית, נרשם רווח כולל של 47.5 מיליון דולרים. במהלך 3 הימים האחרונים מאז יצא הסרט בסוף השבוע האחרון, בו ציינו מיליוני אוהבים ברחבי העולם את יום האהבה, גרף הסרט מעל 113 מיליון דולרים, כנראה שדדפול באמת נתפס כדמות רומנטית בעיני רבים שהצביעו ברגליים ובחרו אותו עבור הדייט שלהם. בסך הכל בארבעת הימים הראשונים הרוויח הסרט 130 מיליון דולרים ואף יותר.
דדפול
הרווח של הסרט מיום שישי כולל גם סכום אדיר למדי של 12.7 מיליון דולרים שהצטברו מרכישת הכרטיסים להקרנות של יום חמישי בלילה, הלילה האחרון שלפני שיציאתו הרשמית של הסרט בארצות הברית - זהו שיא חדש עבור סרט שמדורג בדירוג גיל R וגם עבור חודש פברואר.

הניצחון של הסרט הוא גדול אפילו עוד יותר נוכח ההערכות שנרשמו טרם יציאת הסרט - ההערכות עמדו על 65 מיליון דולרים ובמקרה הטוב אפילו 70 מיליון דולרים. בפועל - 130 מיליון דולרים.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.