Take-Two תגיע ל-E3 השנה "בגדול" לפי דבריו של מנכ"ל החברה

מאת: לידור אטיאס

Take-Two Interactive, החברה שבבעלותה המפיצה של Borderlands, הלא היא חברת 2K Games וכן מפתחת ומפיצת סדרת משחקי GTA, חברת Rockstar, הודיעה ​​כי היא תגיע ל-E3 השנה "בגדול".

מנכ"ל החברה שטראוס זלניק הכריז על החדשות בגיליון האחרון של MCV וקבע כי את נוכחות החברה אסור יהיה לפספס. למרבה הצער זלניק לא סיפר על מה בכוונת החברה להכריז במהלך E3 הקרוב.

כרגע, בידי Take-Two 2 נמצאים המשחקים Civilization Revolution 2 Plus, Battleborn, וכמובן Mafia 3. כל המשחקים הללו צפויים לצאת בהמשך השנה. שמענו גם כי משחק Borderlands חדש נמצא בפיתוח, אם כי טרם נודע על כך באופן רשמי וכמובן שיש את השמועה המתמשכת שטוענת כי אוסף מחודש של Bioshock יגיע ל-Xbox One
וה-PS4, אם כי זה עדיין לא אושר.
עוד מעניין הוא כי המשחק Red Dead Redemption של חברת Rockstar הופיע לאחרונה בחנות ה-Xbox One ככותר הזמין בתאימות לאחור(כזכור, המשחק יצא לקונסולות הדור הקודם), רק שבסופו של דבר הוא הוסר על ידי מיקרוסופט, אשר סיפרו כי הייתה זו טעות וכי המשחק בסך הכל נוסה ולא מעבר לכך. כעת לא נראה ששחקנים רבים התרצו בין כה וכה, אבל אם ננסה לנחש ניחוש מושכל, מה אם Take-Two מתכננת להציע עסקה דומה לזו ש-Bethesda ו-Bandai Namco מציעות עם Doom ו-Dark Souls בהתאמה?

בכך אני כמובן שואל מה אם Red Dead Redemption בתאימות לאחור עובר טסטים כדי להיות בונוס הזמנה מראש למשחק Red Dead Redemption חדש? כמובן שמדובר רק בספקולציות, אבל נוכח הגל החדש של בונוסי ההזמנה מראש בדמות משחקים בתאימות לאחור אין זה מנותק מהמציאות כל כך ויש לשקול את האפשרות הזו לצד אפשרויות כמו DLC גדול חדש ל-GTA V או אולי אפילו פרטים ראשונים על GTA חדש לגמרי.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.