באטמן נגד סופרמן | הגרלת מרצ'נדייזינג חגיגית מתנת קומיקאזה וגלובוס מקס

מאת: לידור אטיאס

"באטמן נגד סופרמן" הוא הדבר החם בימים אלו בקולנוע, המעריצים קיבלו אותו בזרועות פתוחות וחיבקו אותו, אלא שהביקורות, כולל הביקורת שלי, הרבה פחות אהדו את הסרט. אבל את מי זה מעניין כזה נוגע למרצ'נדייזינג?
לכבוד חג פורים ויציאת הסרט "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" לבתי הקולנוע ממש היום, יש לי 7 פרסים לחלק ל-7 זוכים שונים הקשורים לסרט החדש.

הפרס הראשון שיגיע לאחד ממכם הוא פרס מתנת חנות הקומיקס "קומיקאזה" ומדובר בבובת פאנקו של החייל של סופרמן(או אם תרצו Superman Soldier).
6 הפרסים האחרים מחולקים לכם מתנת גלובוס מקס ומדובר למעשה ב-6 פוסטרים שונים של הסרט, כל אחד עם תמונה אחרת, כך ש-6 זוכים שונים יקבלו כל אחד פוסטר של "באטמן נגד סופרמן".

אז איך זוכים?
פשוט מאוד - בראש ובראשונה יש 2 פעולות חובה:
1. עושים לייק לעמוד הפייסבוק של "המרקע" ומקרבים אותו עוד קצת אל יעד 200 הלייקים.
2. משתפים את פוסט ההגרלה שנמצא בעמוד הפייסבוק של "המרקע".

אם אתם חושבים שזה מספיק לכם אז נהדר, אבל אם אתם רוצים לשפר את סיכויי הזכייה שלכם, אתם מוזמנים לענות על מספר שאלות טריוויה קצרות שנמצאות בכלי ההגרלה המצורף וקשורות לסרט ולביקורת שלי עליו.

ההגרלה תהיה זמינה עד ה-6 באפריל, ואני מזמין אתכם לשתף אותה עם כל חבריכם.

כלי ההגרלה:
a Rafflecopter giveaway

פוסט ההגרלה אותו יש לשתף:

הגרלה חגיגית לכבוד השקת הסרט "באטמן נגד סופרמן"! יש לי 6 פוסטרים שונים וגם בובת פאנקו מדליקה לחלק לכם מתנת קומיקאזה וציב...
‎Posted by ‎המרקע‎ on‎ יום רביעי 23 מרץ 2016
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.