דדפול - גרסת הבלו-ריי הביתית של הסרט נחשפת כמעט במלואה

מאת: לידור אטיאס

בתוך פחות מחודש הפך "דדפול" לתופעה עולמית וולגרית, גסה ואלימה באופן חד-משמעי. סרט הסולו הראשון של ווייד ווילסון בתור "דדפול" שבר לחלוטין כמות אדירה של שיאים ששוייכו לסרטים בעלי דירוג גיל R, מה שמאוד עוזר לריאן ריינולדס לשים דמויות קומיקס גסות שוב על המפה, והפך את הדמות של "דדפול" למאוד מפורסמת ואהובה. כפי שמתברר, עכשיו אנחנו יודעים מתי נוכל לקחת את וייד וילסון הביתה באופן אישי על בלו-ריי רשמי.
לדברי Amazon, השחרור של "דדפול" על בלו-ריי אושר באופן רשמי לתאריך ה-20 במאי 2016. בהתחשב בכך שמדובר בקצת יותר משלושה חודשים לאחר תאריך השחרור של הסרט לבתי הקולנוע, מדובר בשחרור סטנדרטי למדי.
אריזת הקופסה מראה את "דדפול" במיטבו, כאשר הוא אוחז אקדח לצד איבר המין שלו ואם יש לכם דמיון פורה אז תוכלו לנחש מה קורה מעבר לכך.

למרות שההודעה הזאת מעט מרגשת, היא לא מספקת לנו הרבה תובנות לגבי כל אחת מהתכונות המיוחדות של גרסת הבלו-ריי של הסרט. בהתחשב במסע הארוך והמפרך שעברנו כצופים על מנת לצפות ב"דדפול" בבתי הקולנוע, אנחנו ממש לא יכולים לחכות כדי לראות קטעים מאחורי הקלעים וכל מיני סרטונים מיוחדים שאמורים להופיע בגרסת הבלו-ריי.
עם זאת, אל תצפו ממהדורת הבלו-ריי הביתית להרבה יותר ממה שראיתם בבתי הקולנוע. מאחורי הקלעים וקטעים מיוחדים הם דבר אחד, אבל המעורבים בייצור של "דדפול" כבר הבהירו כי שחרור הגרסה הביתית של הסרט לא תכלול את גרסת הבמאי. בהתחשב בטירוף המוחלט של הסרט המקורי, אני לא חושב שיש פה איזו הפתעה גדולה, אז אין ממש טעם להתלונן.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.