לוק קייג' - מייק קולטר חשף את תאריך העלייה של התכנית!

מאת: לידור אטיאס

כוכב הסדרה "לוק קייג'" הלא הוא מייק קולטר, שהופיע לראשונה עם דמותו אטומת האופי של לוק קייג' בסדרה "ג'סיקה ג'ונס" של נטפליקס, הודיע על תאריך העלייה - ה-30 בספטמבר - הכרזה אותה עשה במסגרת ראיון שנערך עימו במסיבת ההשקה של העונה השנייה של "דרדוויל" שתעלה בנטפליקס בעוד פחות משבוע.
לוק קייג'


לצד "דרדוויל" שחוזרת ב-18 במרץ, "לוק קייג'" כנראה תמלא את החלל עבור נטפליקס ו-MARVEL בשנת 2016. או כפי שאמר זאת מנהל נטפליקס טד סראנדוס בינואר, "המטרה היא לא להוציא יותר מ(סדרה) אחת או שתיים בשנה," בהתחשב באיכות הקולנועית של כל סדרה.

מנהל הטלוויזיה של MARVEL ג'ף לואב אמר כי לאחר הופעת הבכורה של לוק קייג', העונה הראשונה של "איירון פיסט", העונה ה-2 של "ג'סיקה ג'ונס" והסדרה "דפנדרס" הן בין המועמדות להיות הבאות בתור.

בין שחקני המשנה ב"לוק קייג'" אפשר למצוא את מהרשללה עלי מ"בית הקלפים" שתשחק בעלת מועדון לילה העונה לשם קורנל "קוטונמאוט'" סטוקס, תיאו רוסי מ"ילדי האנרכיה" שישחק פושע/צל הנקמה של לוק קייג'(מוכר גם כאלווארז), אלפרה וודארד אשר תשחק פוליטיקאית מקומית אשר עשויה או לא עשויה להיות גרסה של מריה השחורה של MARVEL, סימון מיסיק משחקת בלשית במשטרת הארלם בשם מיסטי נייט וסוניה בראגה תשחק סולדד טמפל, אמו של קלייר טמפל(רוסאריו דוסון מ"דרדוויל").

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.