זוטרופוליס - פתיחה אדירה לסרט עם הכנסות של 74 מיליון דולר

מאת: לידור אטיאס

הסרט "זוטרופוליס" של דיסני חווה את הפתיחה הרווחית הרביעית בגודלה לסרטי חודש מרץ מאז ומתמיד, עם הכנסות כוללות בשווי של 73.7 מיליון דולר במהלך סוף השבוע האחרון, נתון שלבטח הביס את הרווחים של "דדפול" בסוף השבוע האחרון(16.3 מיליון דולר) וסיים עבורו את רצף 3 השבועות בראש טבלת המרוויחים.
סיפור האנימציה על ארנב שמצטרף לשורות המשטרה הפך לסרט האנימציה של דיסני בעל הפתיחה הרווחית ביותר(אם כי הדבר לא נכון כשמדובר בפיקסאר), הרוויח הרבה יותר מ"לשבור את הקרח", שובר הקופות של 2012 שנכנע ל"זוטרופוליס" עם 67.4 מיליון דולר "בלבד" בפתיחה. ללא סרט גדול ומוכר לכל המשפחה עד "ספר הג'ונגל" שיצא לבתי הקולנוע ב-15 באפריל, "זוטרופוליס" נמצא בעמדה טובה דיו כדי להוות בחירה טובה למשפחות ולילדים לצפייה בבתי הקולנוע במהלך החודש הקרוב, ולאחר מכן יהיה זה "ספר הג'ונגל".

"יש היעדר התחרות," אמר דייב הוליס, ראש ההפצה של דיסני. "אנחנו התכוננו לריצה מאוד גדולה."

דיסני לא חשפה את התקציב של הסרט, אבל ידוע כי רוב סרטי האנימציה שעולים בשנים האחרונות מסתמכים על תקציב הגבוה מ-100 מיליון דולר. יש לציין גם כי הסרט הוקרן עד כה ב-3,827 מקומות שונים ברחבי העולם, לא כולל את ישראל בה הוא יתחיל להיות מוצג בבתי הקולנוע החל מה-24 במרץ הקרוב(שבועיים מהיום בדיוק).
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.