מנכ"לית AMD רומזת על 3 קונסולות חדשות שבדרך

מאת: לידור אטיאס

AMD הודיעה כי היא כבר עיצבה מעגלים משולבים(או אם תרצו "צ'יפים/שבבים") עבור 3 מערכות אל שבב המותאמות אישית למחצה, אשר אמורות להביא לחברה הכנסות משמעותיות מאוד במהלך שלוש עד ארבע השנים הבאות. צעד זה למעשה עוד יותר שופך אור על האפשרות לקונסולות אמצע דור ל-Xbox One וה-PS4.
PS4 VS XBOX ONE

רבים בעסקי הליבה של AMD כבר מפרפרים - נכון לרבעון השלישי של שנת 2015, המניות של Nvidia בשוק כרטיסי המסך נחטפו כלחמניות חמות(מעל 80%) ולא צריך דמיון פורה במיוחד כדי לדמיין מה השאריות של AMD. אלא שאלה לא הצרות היחידות של החברה - Intel מובילה על AMD בהפרש דומה בשוק המעבדים. נפח הייצור של השבבים המותאמים אישית למחצה אישית עבור ה-PS4 וה-Xbox One הוא אחד ממקורות הרווח של החברה, אם כי עדיין ניתן לראות שבסופו של דבר - רווחי החברה די נמוכים.

הדיווח על העיצובים החדשים הגיע ישר ממנכ"לית AMD ליזה סו במהלך שיחת הוועידה הכלכלית של החברה אודות הרבעון האחרון והוא מהווה אינדיקציה חזקה לגבי חומרה חדשה לקונסולות העתידות לבוא מ-Nintendo, Sony ו-Microsoft, שלמעשה ישתמשו בעיצובים הללו, אשר יעמדו במרכז של ה-PS4 NEO, Nintendo NX וה-Xbox 1.5.

יש לציין ש-GameStop, הקמעונאית הגדולה, גם הוסיפה שמן למדורה בדיבור מצידה על ההשקה "הקרובה" של קונסולות חדשות בכנס משקיעים.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.