באטמן - סרט עצמאי חדש יבויים על ידי אפלק שגם יככב בו, וזה רשמי

מאת: לידור אטיאס

בן אפלק יביים ויככב בסרט באטמן "עצמאי" חדש, לפי הודעת מנכ"ל Warner Bros קווין סוג'יהרה ב-CinemaCon של השנה. הוא אמר תחילה כי החברה עובדת עם אפלק על הסרט הקרוב, אך מעורבותו כבמאי אושרה מאוחר יותר בהודעה לעיתונות שנמסרה מצד Warner Bros.
באטמן

להזכירכם - דיווחים שעלו כבר בשנה שעברה ציינו כי אפלק - לאחר ההופעה הראשונה שלו בתור ברוס ויין ב"באטמן נגד סופרמן" - גם יכוון לכיוון של בימוי וכיכוב בסרט באטמן עצמאי, עליו עבד לצד ג'ף ג'ונס, המוח היצירתי של DC.

לא נמסרו שום פרטים על לוח הזמנים של הסרט, אלא שסרט הבאטמן החדש ייתכן להיות אחד משני הסרטים חסרי השם שהוכרזו על ידי DC וכבר קיבלו תאריך שחרור שמתוזמן סביב יציאת הסרטים "וונדר וומן", "אקווהמן", שני סרטי "ליגת הצדק", וסרטים אחרים שהחברה מתכננת כחלק מתהליך הרחבת היקום הקולנועי שלה.

אם הדבר הזה באמת נכון, אפשר לצפות לסרט הזה ב-5 באוקטובר 2018 או ב-1 בנובמבר 2019 ולאחר ש"באטמן נגד סופרמן" ספג ביקורת על במאי זאק סניידר, אפלק יכול להיות צעד בכיוון הנכון אל עבר אהדת מעריצי DC, לאחר שכבר הוכיח את עצמו יותר כמי שמסוגל לעמוד מאחורי המצלמה ולעשות את זה כמו שצריך - "ארגו", גם סרט של אפלק בתור במאי, זכה באוסקר לסקר הטוב ביותר בשנת 2012.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.