Call of Duty 2016 - שמועה חדשה אומרת שהמשחק כנראה ייחשף בשבוע הבא

מאת: יואל בראון

לא הרבה מידע רשמי הגיע לציבור לגבי הכותר הבא בסדרה הפופולרית מבית החברה המצליחה Infinity Ward, הלא היא Call of Duty, למעט האפשרות שהוא יהווה משחק המשך ל-Call of Duty: Ghosts.
Call of Duty 2016
בזמן שהמפתחת הבטיחה חשיפה ב-E3 2016, חשיפה רשמית מוקדמת ב-3 במאי היא אפשרות סבירה מאוד ועשויה להתרחש גם בפועל לפי שמועות שצצו לאחרונה.

הפעם מדובר בג'ים סטרלינג על גבי חשבון הטוויטר שלו, שפרסם תמונה של רשימה קמעונאית - "ה-Call of Duty הבא כנראה יקבל חשיפה ביום שלישי הבא. המשחק מקבל אזכור ברשימות קמעונאיות כל הזמן."


כרגיל, תיקחו את זה עם כמות גדולה של סקפטיות ואולי אפילו ביקורתיות. יחד עם זאת, סטרלינג לא ידוע כאדם שנוי במחלוקת המפרסם ציוצים של רשימות אקראיות, כך שכנראה שהוא יודע משהו.

בכל מקרה אנחנו כבר נגלה בעצמנו בשבוע הבא. כמו כן לא ידוע באיזה סוג של חשיפה מדובר, ואנחנו כמובן נקווה לטריילר לכל הפחות. במקרה היותר טוב זה עשוי אפילו להיות סרטון משחקיות רשמי.


בכל מקרה, Call of Duty הוא לא משחק היריות מגוף ראשון היחיד שמקבל המשך השנה. השמועה אומרת שהמפיצה EA מכינה משחק המשך ל-Titanfall, אשר מתוזמנת לתקופת החגים של 2016(כרגע רק קיומו של המשחק אושר רשמית). כמו כן כבר אושר שהמפתחת DICE מכינה את כותר ה-Battlefield הבא להשקה השנה, ככל הנראה Battlefield 5.

לאיזה משחק אתם מצפים יותר? ספרו לנו בתגובות ואנחנו נתייחס לכולם.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.