Call of Duty: Infinite Warfare - אריזת המשחק הודלפה וחשפה פרטים רגישים

מאת: יואב ירושלמי

שוב חדש בגזרת ההדלפות של Call of Duty, כל זאת כאשר רק אתמול חנות ה-Playstation הדליפה מידע על השם של המשחק החדש בסדרת Call of Duty, ואמרה כי ככל הנראה הוא ייקרא Call of Duty: Infinite Warfare.
Call of Duty: Infinite Warfare

אבל מה חדש? עכשיו גם הודלף כי אם תחליטו לפתוח את הארנק ולקנות את הגרסה המיוחדת, שזכתה לשם Legacy Edition, אתם תקבלו בנוסף למשחק החדש גם גרסת HD של Call of Duty: Modern Warfare האגדי, שתגיע באיכות שיותר מתאימה לימינו אנו.

המקור הוא למעשה הדלפה של המארז של המשחק הבא, שם הופיע כל המידע, ויש לציין גם כי המארז למעשה מתיישב עם ההדלפה מתוך החנות של סוני מפני שגם עליו מופיע אותו השם. מה שעוד מופיע על המארז הוא תאריך היציאה אשר אומר כי המשחק יגיע לשוק ב-4 בנובמבר הקרוב. Activision ככל הנראה תפרסם את שם המשחק הבא באופן רשמי בסוף אפריל, אבל כנראה שזהו אכן השם הנכון.

כמו כן החברה אישרה כי המשחק יופיע בכנס ה-E3 הקרב ובא במסיבת העיתונאים של סוני ויהיה גם דמו של המשחק שניתן לנסות. פרטים רשמיים עדיין לא נחשפו מעבר אך ככל הנראה Call of Duty: Infinite Warfare יהיה מלא בקרבות בחלל ויוגדר כעתידני אף יותר מהמשחק Call of Duty: Black Ops 3. 

להזכירכם,Call of Duty: Modern Warfare היה אחד הכותרים המצליחים ביותר בסדרה ואני בטוח שאם הקהל יוכל לשחק בו שנית ועוד באיכות טובה יותר, רף הקניות יעלה בהרבה.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.