Call of Duty: Modern Warfare - הגרסה המחודשת של המשחק תכלול קמפיין ו-10 מפות חדשות

מאת: יואב ירושלמי

למרות שזה עדיין לא הוכרז רשמית, באינטרנט התפרסמו עוד ועוד כתבות לגבי תאריך היציאה של Call of Duty: Infinite Warfare, כתבות שהניעו באינטרנט הדלפה שאומרת שהמשחק ישתחרר ב-4 בנובמבר הקרוב. אלא שמכיוון שבאותה הדלפה נמסרו גם פרטים נוספים לגבי הבונוסים של הגרסה המיוחדת של המשחק, היה משהו אחר שמשך הרבה יותר אש.
Call of Duty: Infinite Warfare

המשהו הזה הוא למעשה עצם קיומו של Call of Duty: Modern Warfare המקורי והאגדי בגרסת HD מחודשת כבונוס של הגרסה המיוחדת, אשר תיקרא ככל הנראה Legacy Edition. המעריצים היו צמאים מספר ימים למידע נוסף בעקבות אהבתם הגדולה ל-Call of Duty: Modern Warfare, עד שהגיעה הדלפה נוספת היישר מכיוונו של האתר Reddit.

באתר התפרסמה תמונה נוספת של עטיפת המשחק(תמונה שהגיעה מקנדה) אשר מראה לנו כי גרסת ה-HD המחודשת של Call of Duty: Modern Warfare תכלול את הקמפיין של המשחק וגם כ-10 מפות מולטיפלייר חדשות.

מעבר לזה, התמונה רק שפכה עוד קצת אור לגבי זה שהמשחק הבא בסדרה הוא אכן Call of Duty: Infinite Warfare. אבל כמו תמיד, ההמלצה היא לקחת את המידע הזה בצורה מאוד ביקורתית ולחכות בסבלנות עד ל-E3 במקרה הגרוע ביותר(ייתכן כי תהיה חשיפה מוקדמת בתאריך ה-3 במאי), כל זאת כדי לקבל אינפורמציה ממקור רשמי שאולי אפילו יעדכן אותנו הרבה מעבר לשמועות שנפוצו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.