קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים עשוי להרוויח בפתיחה סכום של 175 מיליון דולר בצפון אמריקה

מאת: לידור אטיאס

הביקורות המוקדמות על "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים", שיצא בעוד קצת יותר משבוע כאן בארץ, הן כבר מהטובות ביותר שקיבל סרט Marvel כלשהו. עכשיו כבר נחשף כי הסרט מכוון לפתיחה אדירה בקופות בסוף השבוע שבו הוא יושק באופן רשמי לבתי הקולנוע ברחבי העולם.
קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים

על פי Variety, הסרט השלישי של קפטן אמריקה עשוי להרוויח בין 175 מיליון ל-180 מיליון דולר בשלושת הימים הראשונים שלו בצפון אמריקה לבדה. נתון זה צפוי למקם אותו במקום השלישי ברשימת הפתיחות של Marvel(מבחינה כלכלית כמובן), מאחורי שני סרטי הנוקמים של החברה ולפני "איירון מן 3".

בניגוד לסרטי קפטן אמריקה הקודמים, אשר שניהם נפתחו עם רווחים קטנים באופן משמעותי, ב"מלחמת האזרחים" מופיעים כמה מהשחקנים והשחקניות הגדולים ביותר שיש ל-Marvel להציע, בתור הדמויות האהודות במיוחד משני סרטי הנוקמים(לפחות חלקן), דבר שמגביר את האטרקטיביות של הסרט במיוחד וגורם לציפיות אחרות לגמרי.

אבל ההיסטוריה לא שייכת רק ל-Marvel, ובסופו של דבר רק שלושה סרטים בהיסטוריה עקפו את רף 200 מיליון הדולר בסוף השבוע הראשון שלהם - "הנוקמים", "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" וגם "עולם היורה". כשאריק הנדלר, אנליסט המדיה נשאל על ידי Variety לגבי הסיכוי של "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" להצטרף אליהם, הוא אמר כי: "זה קשה לחזות לגבי סרט האם הוא יעשה מעל 200 מיליון דולר, אבל לסרט הזה אכן יש סיכוי, יש להם שבועיים לייצר באז טוב בעזרת המערכת השיווקית שעומדת לצידם, זה הולך להיות ענק. "

כמו כן, 7 דקות מתוך הסרט, אשר הופיעו בפרסומות טלוויזיה, טריילרים וקליפים שונים של הסרט, רוכזו לכדי סרטון אחד והרי הוא לפניכם:
                                     
"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" מבויים על ידי ג'ו ואנתוני רוסו, ומככבים בו כריס אוונס, רוברט דאוני ג'וניור, אנתוני מקי, סקרלט ג'והנסון וג'רמי רנר. הוא ישוחרר ב-28 באפריל 2016 בארץ.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.