CinemaCon - דדפול 2 וגם 4 סרטי המשך של אווטאר הוכרזו

מאת: לידור אטיאס

במהלך הפרזנטציה של חברת 20th Century Fox, הוכרז באופן רשמי על 4 סרטי המשך שונים לסרט "אווטאר" המקורי וגם על המובן מאליו - "דדפול 2". אחרי הכל, אם כבר ידוע לנו ששיחות עם תסריטאים, במאי ואפילו שחקנים החלו, סביר מאוד להניח שמדובר בהנחת אבן הפינה של הפרויקט במטרה להשלים אותו.
דדפול 2

אבל לאט לאט, נתחיל מלדבר על "דדפול 2" - בצמוד להכרזה על הסרט עצמו, הובהר לנו כי טים מילר יחזור כבמאי הסרט השני, הכותבים פול ורניק ורט ריס גם כן חוזרים בשנית על מנת לכתוב את התסריט של סרט ההמשך וכמובן שאי אפשר בלי דדפול עצמו - גם ריאן ריינולדס חוזר להופעה נוספת כשלצידו תופיע גם הדמות של קייבל, כשעדיין לא ברור מי יגלם אותה.

אלא שהיה כאן עניין נוסף. 4 סרטי המשך שונים(!) לסרט "אווטאר". בראש ובראשונה, אין תאריכים מדוייקים, אבל הוכרז באיזו שנה יצא כל סרט וסרט:
"אווטאר 2" במהלך חג המולד של שנת 2018, "אווטאר 3" בשנת 2020, "אווטאר 4" בשנת 2022 ו"אווטאר 5" בשנת 2023. ההצהרה הזו באה לעשות סדר לאחר דחיית הסרט השני למועד לא ידוע והשמועות על פחד מתחרות עם "מלחמת הכוכבים: פרק 8", וכמו כן - זו הפעם הראשונה בה נודע לנו על "אווטאר 5".

ומה בעצם מתוכנן כאן? כשג'יימס קמרון עלה לבמה, הוא הסביר את מהות העניין - כל עלילה של סרט המשך שכזה היא עלילה עצמאית לחלוטין, אך יחד מקבלים סגה אחת שלמה. מעבר לזה הוא הסביר כי העלילה שהוא רואה בעיני רוחו כל כך גדולה עד שהוא הבין שיש צורך בעוד סרט המשך ועל מנת לעשות זאת בצורה המושלמת הוא גייס לפרוייקט הזה את מיטב המעצבים והכותבים כדי להביא לידי ביטוי את מה שכרגע רץ במוחו של קמרון.
אווטאר
כך או כך, מאז שקמרון אמר שייתכן ו"אווטאר 2" יהיה מתחת למים, הוא לא התייחס לאימרה זאת שלו וכך גם לא בנאום הזה, ובד בבד הוא איננו נכנס לפרטים בכל הנוגע לעלילות אלא דאג לדבר עליהן בצורה כללית ביותר כפי שתיארתי לכם.

מה דעתכם על העניין? אתם תומכים בבנייה הזו לטווח רחוק?
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.