Fallout 4 - שלושה מקומות סודיים שחובה להגיע אליהם

מאת: יואב ירושלמי

המשחק Fallout 4 מלא במקומות סודיים ועשירים בציוד, שלא בטוח שכולם יודעים עליהם, לכן הבאתי לכם את 3 המקומות הללו שאני הכי אוהב להגיע אליהם ולשחק בהם במשחק Fallout 4.


1. "בקתת הטילים"

בבקתה תוכלו למצוא מספר טילים עומדים על קרשי עץ, וברגע שבו תירו בהם, הם יתעופפו באוויר ויתפוצצו במקום אקראי.
הרעיון מדליק וכיף לפוצץ את הטילים שם, כמו כן יש לכם מלאי טילים שלם בארון, אשר גם אותם אתם יכולים להניח אחד אחד על הקרשים ולפוצץ להנאתכם.

2. "בקתת החתולים"

בתוך בית קטן ב-Diamond City תוכלו למצוא כמות עצומה של חתולים שאוכלים ומתגרדים, ואפילו כמה חתולים בעלי יכולות תעופה. את תוכן הבית תוכלו למצוא בקלות אבל נסו להישמר מפני שומרי Diamond City כדי שהם לא יראו אתכם פורצים לבית.

3. "חדר הסודות ב-Diamond City"

לפני שאני מתחיל עם המקום הבא חשוב לציין שלכאן קשה יותר להגיע ומומלץ לשמור(Quicksave) כל שלב בטרם ביצועו.
בעיר מחוץ לאזור בו פגשתם את Piper תמצאו על גג של מבנה את מה שבתמונה למעלה, אם תמשיכו ישר ותעקפו את המבנה תגיעו לכאן:

שם תוכלו למצוא מספר מכוניות אשר לידן יש עלייה למבנה. זה נראה ממש כמו בתמונה:
 עלו למעלה ותמצאו מעין חור בקיר אשר נראה כך:
פנו שמאלה עד שתגיעו למדרגות ותעלו בהן. בערך באמצע המדרגות פנו שמאלה ותראו דלת (יש באזור מוקש אז לפני או אחרי הפתיחה התרחקו מעט אחורה).
פתחו את הדלת והמשיכו ישר, אחרי שתמשיכו לתוך המבנה ההרוס תראו קיר שבור בצורה קצת עגולה וטפסו עליו כל הדרך אל הגג. (מטפסים על השלבים האדומים).
אחרי שטיפסתם שמרו את המשחק(חשוב!) ונסו לקפוץ לגג שמולכם(איפה שהמעויינים). כשתגיעו לגג יהיה נראה כי אין מוצא אך אם תתקדמו מעט ותיצמדו ללוח המתכת מולכם, תראו סוג של באג ו"תיכנסו" אל תוך המתכת מעט, התקדמו קצת וקפצו למעלה. אחרי שתקפצו תגיעו לכאן:
טפסו על המשולש(חשוב לשמור שוב) וקפצו אל הצד השני. אתם תגיעו למקום שניתן לראות בתמונה ותצטרכו לקפוץ מעל הגדר לתוך החדר שמולכם(הדבר הכתום בתמונה הוא חלק מהחדר).
תוכלו למצוא בפנים חדר מגניב אשר אין בו הרבה ציוד חוץ מפצצה קטנה על השולחן וגופה עם מעט כדורים. לפי הקושי בהגעה ניתן לשער שהמפתחים לא ציפו שמישהו יגיע לחדר הזה. בכל מקרה המקום נחמד והדרך בה הסתירו אותו אף יותר.

אם כן, המשחק Fallout 4 מלא בסודות ובמקומות שאפילו השחקנים הכי מומחים לא הגיעו אליהם. היום הצגתי לפניכם שלושה מקומות שהמפתחים הציבו לנו השחקנים כמטרות שנגלה, כל זאת מחוץ לסיפור הראשי. אני מקווה שגם אתם תעשו את הדרכים הארוכות ותגיעו למקומות והכי חשוב - תמשיכו להנות ולחקור עוד מקומות בשבילנו, שחקני Fallout 4.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.