Forza Motorsport 6 - טורניר ישראלי מטעם קהילת אקס בוקס ישראל

מאת: לידור אטיאס

כן, מופיעים להם בארץ הקטנה שלנו מידי פעם כל מיני טורנירים, מאורגנים יותר ומאורגנים פחות. אתם בוודאי רואים אותם במשחקי הספורט, האקשן והמירוצים, וכעת הגיע תורו של Forza Motorsport 6 לקבל טורניר גדול ומיוחד משלו. כשמדובר במשחק גדול בהחלט ייתכן שאתם חרדים לגבי זהות מארגנת הטורניר, ואני יכול להגיד לכם, כמי שחבר בקהילה הזו זה זמן מה ומכיר את האחראים עליה - המשחק בידיים הטובות ביותר, מיד תבינו במה מדובר.
Forza Motorsport 6

כמה מילים על קהילת אקס בוקס ישראל XBOX Israel Community - מדובר בקהילת שחקני אקס בוקס מבוגרים וצעירים כאחד אשר נפתחה לפני כשנתיים ובסמוך להגעה של התמיכה הרשמית בישראל לה חיכו מעריצי אקס בוקס מזה שנים רבות. הקהילה מבוססת ברשת השיתוף החברתית "פייסבוק" ומונה רשמית מעל 2200 שחקני אקס בוקס ישראלים  (המספר הזה משתנה הרבה מאוד ונמצא במגמת עלייה תמידית), תוכן הקהילה הוא רב - תוכלו למצוא בה מדריכים שונים המתואמים לקהל הישראלי ובשפה העברית בערוץ היוטיוב הקהילתי, מבצעים קבוצתיים במחירים תחרותיים של משחקים חדשים וקונסולות, החלפות יד שנייה בין החברים בקהילה מבוצעות באופן תדיר ויעיל באופן שוטף, הגרלות שונות של משחקים, אתגרים, טבלאות דירוג וגם הסברים לכל מה שקשור באקס בוקס ובמוצרים הנלווים.

המטרות העיקריות של הקהילה הן להפגיש בין שחקני Xbox ישראלים, לקיים השקות של משחקים חדשים, לשחק ביחד ברשת ה-Xbox Live, לשתף בקהילה מידע אמין ממקורות ישראליים ועולמיים ובכלל לקדם את נושא ה-Xbox בישראל ובמיוחד מבחינת הידע עליו, בשיתוף פעולה עם גורמים רשמיים אל מול מעריצי קונסולת המשחקים השונות של Xbox בישראל.

המנהלים והמקימים של הקבוצה הם גיימרים ותיקים שנמצאים בתחום עוד מימי ה-Xbox הראשון (שנת 2001) אשר רכשו ידע ונסיון רב בתחום והיא ללא ספק אחת מן הקבוצות היותר אמינות כלפי אלו מכם שרוצים להיות מעורבים במה שקורה בתחום, בין אם מדובר בחדשות וביקורות של משחקי Xbox חדשים, ובין אם מדובר בטורנירים ומפגשים, שהנם מן המוצלחים מסוגם בארץ, הקהילה היא קהילה ייחודית מסוגה בארץ, הן בגודלה והן בפעילויות האיכותיות אשר היא מקיימת.
XBOX Israel Community
ובכן, עכשיו כשהבנו במי מדובר, אפשר לעבור ולדבר על הטורניר. קודם כל ולפני הכל, מה בעצם אתם צריכים כדי להשתתף בטורניר הזה? הטורניר יתקיים כמפגש לייב על קונסולת ה-Xbox One כך שחובה עליכם ציוד בסיסי כמו הקונסולה והמשחק עצמו. מעבר לכך, חובה, לצורך תקשורת נורמטיבית, מיקרופון ואוזניות, ולצורך האפשרות לשחק ברשת, עליכם להגיע עם מנוי גולד.

יש לכם את כל הציוד הזה? נהדר, אם אתם בני 18 או יותר, אתם יותר ממוזמנים להשתתף בטורניר שיתקיים ב-16.4(מוצאי שבת) בשעה 19:30, כי אין דרך טובה יותר לסיים את סוף השבוע מאשר עם טורניר Forza מסודר ומהנה לצד השאגות האימתניות של רכבי הספורט של החברות השונות מהמתקדמים בעולם אשר דוהרים קדימה אל קו הסיום ואל עבר הניצחון במירוץ.

נכון, יש דרישות, אבל בהתאם, גם הפרסים שיחולקו. 3 המקומות הראשונים בטורניר (אשר יהיה מבוסס על ניקוד בהתאם לביצועים) יזכו בכרטיס כניסה לאחת התערוכות היותר נפוצות ומעניינות שיגיעו בחג הפסח הקרוב - תערוכת הרכב "אוטומוטור". התערוכה מביאה לארץ מידי שנה כמה מהרכבים היותר חדשניים שתוכלו לראות כרגע בעולם וגם מציגה מופעי ראווה אקסטרימיים שונים וגם עמדות ומתחם של המשחק 6 Forza Motorsport עם הציוד המלא.
גם אם לא זכיתם בין 3 המקומות הראשונים תוכלו לקבל ללא הגרלה  קוד דיגיטלי להורדת המשחק Alan Wake לקונסולה שלכם באדיבות אקס בוקס ישראל אשר תומכים ברעיון הקהילה ובחבריה.
אוטומוטור
הטורניר עצמו יתנהל בשיטה של ליגת Forza כהלכה ובתחילתו יתחרו המשתתפים בכלי רכב פחות חזקים מקלאסים יחסית נמוכים כמו C ו-D. עם הזמן, דרגת הקושי תעלה והמסלול האחרון צפוי להיות מסלול קשה מאוד שדורש הרבה מיומנות מצידכם, והוא יבחן את הכישורים שלכם ברמה מאוד גבוהה אז תתכוננו "להתגרזן" בסיבובים.

ואגב, אם אתם נהנים מצפייה בתכנים מהסוג הזה ואתם פחות רוצים לנסוע במהירות מטורפת ויותר רוצים להיות צופים מהצד, זה לא מהווה כל בעיה. בערוץ ה-Twitch של הקהילה יתקיים שידור ישיר ואתם מוזמנים לצפות בו ולראות מה קורה בכל עת.

להצטרפות לקהילה לחצו כאן ועל מנת לעבור לעמוד האירוע בפייסבוק, לחצו כאן.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.