Forza Motorsport 6 - כתבה מספר 2 בנושא הטורניר של קהילת אקס בוקס ישראל, מידע מורחב בנושא

מאת: מנהל קהילת אקס בוקס ישראל

ברוכים הבאים לעולם Forza Motorsport, משחק סימלוציית המירוצים הטוב בעולם, עולם בו האדרנלין זורם בדם במהירות, אין זמן להפנות מבט למאית השנייה ורק למראת הרכב ומראות הצד, ריח גומי חרוך של צמיגים נישא באוויר, רעש חריקות אימתניות אשר חותכות את הסיבובים החדים, דריפטים הנראים כשיוט של גלשן מנוסה על גלי הים וכל זאת במסלולים רשמיים המתרחשים במקומות אמיתיים בעולם במשחק בו כל רכבי היוקרה הם נאמנים למקור מיצרניות רכבי הספורט התחרותי הנחשבות והנחשקות בעולם, אשר טסים במהירויות של מטוסי קרב ואף ניתנים לשיפור נוסף למקסימום ביצועים ומעבר ליכולות הממוצעות הרשומות בהגדרות היצרן.

זוהי כתבה מס' 2 בנושא טורניר נהג הפורזה המהיר ביותר בישראל אשר תתרחש ברשת האקס בוקס לייב ותשודר בערוץ ה- Twitch ברחבי העולם ולחברי קהילת Xbox Israel Community.
אז אחרי ששמענו על הקהילה וקצת על הטורניר והשתתפנו בכמה מפגשים קודמים הגיע הזמן להעלות הילוך ולשחק תחרותי, בתנאי ליגה מקצועית המבוססת על הליגה האנגלית והאמריקאית של המשחק,
על כל המשתמע מכך ולכן נעבור לעיקר הדברים המופנים לנהגים אשר אישרו את השתתפותם באיוונט האקסקלוסיבי הזה הכולל בתוכו פרסים שווי ערך כספי אשר יתקיים במוצאי שבת הקרובה ה-16.4.16 בשעה 19:30 בערב.
Forza Motorsport 6

חוקי טורניר אליפות ישראל במשחק Forza 6 לקהילת XBOX Israel Community להלן.  

חוקי חובה בטורניר לנהגים המשתתפים:

  1. אוזניות ומיקרופון, מנוי גולד, המשחק עצמו וקונסולת Xbox One, גיל 18 ומעלה, ג'ויסטיק תקין ובטריות שיחזיקו לפחות לשעה עד שעה וחצי של משחק, למהדרים שבינינו הגה, דוושות גז/ברקס/קלאץ', ידית הילוכים ידנית, כסא מותאם אישית. 
  1. רכבי A,B,C,D,S   (משופרים) 
  1. הגעה בזמן לטורניר במוצאי שבת 16.4 בשעה 19:30 בדיוק. 
  1. אנו נחמם מנועים למשך כרבע שעה של אימון והסברים קלים ונתחיל את המפגש. 
  1. ביום שישי בצהריים תתפרסם רשימת המשתתפים הסופית בתוך הקהילה עם תיוג המשתתפים בפייסבוק אשר יקבלו התראות אודות האירוע והכוונה נוספת, כל זאת בהתאם לרישומכם באיוונט. 
  1.  במידה ונהיה מעל 24 נהגים תפתח רשימת המתנה, עליכם לוודא כי נרשמתם נכון עם שם הגיימרטאג שלכם ברשימה זו, אנו לא מתחייבים לצרף נהגים נוספים מעבר ל-24 לאור מגבלת המשחק במספר המשתתפים. 
  1. מנהל ה-Party הזמני לצירוף ללובי הוא אחד מן מנהלי הקהילה, ארז, גיימרטאג:SpikeboyIL לאחר הצטרפותכם ל-Party הוא יפנה אתכם ללובי של המשחק ואנו נתקשר  דרך הלובי ולא דרך ה-Party ולכן יש לעזוב את הParty- מיד עם הצטרפותכם ללובי. 
  1. יש לשלוח הצעת חברות בלייב למנהל ה-Party בכדי שיוכל לצרף אתכם ללובי. 
  1. מנהל הטורניר וקובע החוקים בשטח יהיה בחור בשם ואדים, גיימרטאג:Voldeking
    יש להישמע להוראותיו בדייקנות ללא ויכוחים והפרעות מיותרות. 
  1. שפה לא נאותה, אי השמעות למנהל הטורניר או ה-Party יגרמו להרחקה מן הטורניר ובמקרים קיצוניים אף להרחקה מן הקהילה. 
  2. כל חוקי האקס בוקס לייב המפורטים בהסכם הרישיון Code of conduct חלים על כל משתתפי האירוע.              
               
      
 מבנה הטורניר של המקצה הראשון (מירוץ הקפות):

טורניר זה יתקיים בשיטת הניקוד של הליגה האירופאית עם מוטיבים של הליגה האמריקאית, אנו נתחיל עם הקפות בדגמי D לא משופרים (ניתן להשתמש באסיסטים) ונעלה בהדרגה להקפות עם דגמי C,B,A ו-S, בהקפות אלו ננהג בתנאי שטח רגילים וקיצוניים ובמספר תנאי ריאות ומזג אוויר שונים (לילה, גשם וכו')
כל מירוץ בכל דגם יזכה אתכם בניקוד מצטבר, מקום ראשון 12 נקודות, שני 11 נקודות וכן הלאה, מקום 13 ואילך לא יקבל ניקוד.

מסלולים ותנאי מזג אוויר בהתאם לClass  (Assists All Free)

D Class – Brands Hatch (Rain)
C Class – Silverston
B Class – Hockenheimring
A Class – Yas Marina (Night)
S Class - Road America

במקצי ההקפות הנ"ל ניתן יהיה להשתמש בגיר ידני או אוטומט, אנו ממליצים להשתמש רק בגיר ידני, לא יורשו לעלות רכבים משופרים במקצים אלו, ניתן להשתמש בגיר אוטומטי אך לא מומלץ כי אתם תישארו מאחור.

מקצה ה-Drag race

מירוץ הדראג זהו מירוץ בקו ישר למרחק מסויים שידוע מראש ובשפה הישראלית (פתיחות).
במירוץ הזה בכל פעם יתחרו 2 נהגים על ידי מכוניות שנבנו וכוונו על ידם. מטרת המירוץ לזנק בזמן בכדי להגיע אל הסיום יותר מהר מהיריב. לאחר כל מירוץ המנצח יעלה לשלב הבא נגד המנצח ממירוץ אחר בשיטת ליגה הנקראת ה-"עץ" - שיטה בה המפסיד יודח מהטורניר, יישאר כצופה ויוכל לראות את יתר המירוצים המתרחשים עד הגמר.

תנאים והגבלות למקצה הדראג:

מסלול: Sebring
דרישות רכבים: 700 כוחות סוס מקסימלי.
משקל רכבים: 2800Ibs  (1 270 KG )
צמיגי רכבים: צמיגי Drag (קריטי וחשוב מאוד בפתיחה)
הילוכים: ידני בלבד, אוטומט לא יורשה, TCS  מומלץ
הנעה: אך ורק רכבים עם הנעה אחורית (RWD).
Class  הרכב אין לו משמעות במקצה הזה היות שכל המכוניות יוגדרו באותן פרמטרים.

מי שיתקשה לבנות רכב מותאם אישית למסלול דראג יוכל להשכיר רכב  מה- Stock (Rent car)
אשר יעמוד באותם פרמטרים אשר צויינו לעיל. לחילופין, אתם מוזמנים ללחוץ כאן ולהיעזר במדריך להתאמה אישית של רכב למירוץ דראג.
                
חישוב הנקודות והדירוג

סך הנקודות ב-5 המקצים הראשונים פלוס מקצה הדראג יהוו את הדירוג בטבלה הסופית של נהגי פורזה 6 הטובים והמהירים ביותר בקהילת אקס בוקס ישראל.

פרסים

3 המקומות הראשונים יזכו בכרטיס כניסה לתערוכת אוטומוטור בחול המועד פסח באדיבות Media Game.

כל המשתתפים בטורניר עצמו יזכו לקוד דיגיטלי להורדת המשחק Alan Wake ו-3 קודים דיגיטליים להורדת רכבים נוספים באדיבות אקס בוקס ישראל האתר הרשמי.

כל הצופים אשר אינם משתתפים באירוע אך רוצים להיות חלק ממנו יוכלו לצפות בו בערוץ הטוויץ' בזמן האירוע (יפתח פוסט נושא בנפרד בקהילת הפייסבוק) ומי שיכתוב כי הוא צופה בו יקבל 3 קודים להורדת 3 רכבים כתוספת למשחק באדיבות אקס בוקס ישראל האתר הרשמי.


בהצלחה לכולם !
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.