GTA 6 - מפת המשחק תמוקם ככל הנראה בלאס וגאס או בבוגוטה

זוכרים את הדיווח על כך ש-Rockstar לא ממהרת לצאת מתחומי צפון אמריקה כל כך מהר ואף ויתרה על אפשרות ליישם את אחד ממשחקי סדרת ה-GTA שלה בטוקיו? ובכן, ייתכן כי זה דיווח כוזב וייתכן גם כי לא.
GTA 6

למה הכוונה? שמועה חדשה בהקשר של המשחק גורסת כי מפת המשחק היא בוגוטה(בירת קולומביה, עדיין לא הופיעה בעבר בסדרה) או לאס וגאס(הידועה לכולכם כ-Las Venturas מהמשחק GTA: San Andreas). אלא שלא רק זה - מבחינת ההגדרה, הזמן במשחק לא יקביל לזמן שחרורו אלא דווקא יחזור בזמן. לא מדובר בחזרה לתקופת האבן, אבל יהיה מעניין לראות עד לאן, אם אכן אמת בדברים אלו.

ובנוסף לכל השמועות שבטח כבר שמעתם כמו דמות ראשית נשית במשחק, מפה גדולה יותר, המפה מוכנה, תהליך הפיתוח בעיצומו ועוד, יש גם עניין חדש, שעולה לכותרות בתוקף כך שבתקופה זו יוצאים מכשירי המציאות המדומה לשוק.

אז על מה בעצם מדובר? מדובר על האפשרות ש-GTA 6 יתמוך במכשירי המציאות המדומה בגרסת ה-PS4 ובגרסת המחשב שלו, אך דווקא לא בגרסת ה-Xbox One, אפשרות שעשויה להיות מעניינת מאוד ומדליקה בעיקר משום שמדובר במשחק אקשן. אלא שבד בבד, שפתייה של Rockstar חתומות בכל הנוגע לטכנולוגיות עליהן מפותח המשחק ואני מניח שאנחנו נשמע בקרוב על הפרויקט.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.