GTA V עדיין אחד מרבי המכר הגדולים בעולם בימים אלו

מאת: לידור אטיאס

הדיבור על GTA VI כבר החל מזמן, והרבה מאוד דיווחים ושמועות נרשמו בנושא של סדרת GTA, כולל אופציות מן העבר שנשללו וגם שמועות לגבי תהליך הפיתוח של GTA VI, אבל למרות כל זה, GTA V לא נראה כמו מי שהחל לדעוך ולהיות מושפע באופן שלילי מהדיבור על ההמשך.
GTA V

מצויד במספר רחב של חבילות הרחבה חינמיות וכמות מכובדת של תוכן מקוון,GTA V, שיצא ב-2013 עשוי להיות "מיושן" למדי בסטנדרטים של היום בהתחשב בעובדה שהוא נמצא בשוק מזה 31 חודשים, אבל באופן כזה או אחר, עותקים של המשחק עדיין נמכרים כמו לחמניות חמות.

לדברי חברת האנליסט בתחום גיימינג NPD, המשחק GTA V היה המשחק הנמכר ביותר הרביעי בחנויות הפיזיות בחודש שעבר, מאחורי משחקים חדשים הרבה יותר כדוגמת Far Cry Primal, The Division וגם Zelda: Twilight Princess HD.

ויותר מזה, באופן עובדתי לחלוטין, GTA V מעולם לא נפל מרשימת עשרת המשחקים הנמכרים ביותר מאז השקתו. זה יכול עוד להתארך עד כדי שנה רביעית ברציפות, אם זה יימשך כך עד סוף שנת 2016.

המשחק השני היחיד ברשימה שלא שוחרר לאחרונה או בשנה שעברה הוא Minecraft אשר הושק בשנת 2011. הוא נמצא במקום העשירי והמכובד בהחלט למשחק בסדר גודל שלו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.