Nintendo NX - ההשקה נדחתה הרחק אל מרץ 2017

מאת: יואל בראון

נינטנדו אישרה שהקונסולה הבאה, שם קוד - NX, תשוחרר לציבור כל המדינות במרץ 2017. המידע נחשף כחלק מהדוחות הכספיים המאוחדים. חודש ההשקה של ה-NX אושר גם בפוסט שפורסם בחשבון הטוויטר של Nintendo America.
Nintendo NX

הדו"ח אומר: "אנחנו בשיא הפיתוח של פלטפורמה יעודית למשחקים בלת שם הקוד "NX" עם עיקרון חדש לחלוטין. ה-NX ישוחרר במרץ 2017 באופן גלובאלי". מעבר לכך לא שוחררו פרטים נוספים בנוגע לNX ו/או לגבי העיקרון והעיצוב שלה.

תכניות ההכרזה הראשוניות של נינטנדו דיברו על קונסולה חדשה במרץ 2015. אלא שמרץ 2015 כבר מזמן מאחורינו וברבעון האחרון של 2015 דיווחים מעיתון ה-Wall Street הצביעו על תאריך השקה פוטנציאלי ב-2016 לקונסולה החדשה של נינטנדו. עם רמיזות לגבי האופציה שערכות הנדסת התוכנה כבר נשלחו למפתחי צד שלישי.

בנימה דומה, נינטנדו הכריזה על השקתו של המשחק Legend of Zelda ל-NX ו-לWii U לצד השקת ה-NX, מה שלמעשה דוחה את השקתו הרחק מתאריך ההשקה המקורי של 2015. החברה גם חשפה שהיא תשחרר את המשחקים Fire Emblem ו-Animal Crossing למכשירים ניידים, ובכך הרחיבה את רפרטואר האפליקציות שלה, מיד לאחר השקת אפליקציית "Miitomo Social Networking".
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.