PS4 - הקונסולה הזו הפכה לגלגל ההצלה של סוני בשנה חלשה בשוק הסמארטפונים

מאת: לידור אטיאס

PS4 הוא כבר הצלחה אדירה עבור סוני מאז השקתו בשנת 2013. לאחר שנמכרו למעלה מ-40 מיליון יחידות עד למרץ 2016, היא הפכה לקונסולה המהירה ביותר של סוני מבחינת מכירות נכון לתאריך זה.
PS4

עכשיו, עולה מן הנתונים הכספיים האחרונים של סוני כי מעל 17.7 מיליון יחידות של PS4 נמכרו בשנת הכספים הקודמת, העולה על תחזית של החברה בנוגע למכירה 17.5 מיליון יחידות בלבד לתקופה הזו. כדי לשים את זה בפרספקטיבה הנכונה, כמעט מחצית מכלל היחידות של ה-PS4 שנמכרו עד כה, נמכרו בשנה האחרונה.

עם זאת, ככלל, עמדת סוני היא לא ממש חזקה כמו שנתוני המכירות של ה-PS4 מציגים. ההכנסות של הסמארטפונים עבור סוני ירדו במידה ניכרת - לא פחות ולא יותר מירידה של עשרים אחוזים מאשר בשנה שעברה. ליין ה-Xperia של סוני נפגע מההאטה העולמית במכירות הסמארטפונים השנה.

אלא שאפילו אפל הושפעה בעקבות השנה החלשה שעברה על שוק הסמארטפונים וחוותה ירידה במכירות האייפונים לראשונה. כך קל מאוד לראות כיצד המכירות של ה-PS4 לא רק מאוד גבוהות, אלא הן למעשה מקזזות את ההיחלשות של מכירות הסמארטפונים עבור סוני, מה שמאוד חשוב לחברה ומביא אותה לדון על קונסולות ההמשך ככל הנראה כבר בימים אלו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.