PS5 - האמנם? בכיר בסוני שולל את הדרך הבטוחה אל ה-PS5

מאת: רומן גבאי

כפי שבוודאי שמעתם, סוני תשיק בקרוב את ה-PS4K, שהיא גרסה משופרת של ה-PS4, שכוללת חומרה חזקה יותר, שתאפשר למשחקים לרוץ ברזולוציית 4K (פי 4 מ-FHD), אך אולי הייחוד של PS4K לא נגמר שם.

יוצר המשחק הותיק Odd World לורן לאנינג (Lorne Lanning) ראיין בכיר מסוני בשם שוניי יושידה (Shuhei Yoshida), ובאחת התשובות שלו הוא נתן רמיזה עבה לגבי תכנית (פוטנציאלית) של סוני. כאשר לאנינג שאל אותו "כיצד יראה ה-PS5?", תשובתו של יוהידה הייתה, "אתה מתכוון אם."

זאת אמירה מאוד משמעותית, שפותחת את האפשרות לאינספור ספקולציות.
נינטנדו תשיק בקרוב את הקונסולה החדשה שלה. מבנה הקונסולה יאפשר ללקוחות לקנות חלקים נוספים, לחבר אותם לקונסולה, וכך לשפר את הביצועים שלה משמעותית, כל זאת בדומה למחשב ואף יותר. האם זה הכיוון שסוני הולכת אליו?
ובכן, יכול להיות שסוני מצאה דרך לבנות קונסולה שיהיה ניתן לחבר אליה כרטיס מסך/מעבד/זיכרון RAM באופן ידידותי למשתמש.

לחלופין, יכול להיות שסוני מתכננת לשפר משמעותית את פלטפורמת ה-Cloud Gaming (שרתים של החברה שלוקחים על עצמם את העיבוד של המשחק, למשל כדי לאפשר לבעלי קונסולת PS4 לשחק במשחקי PS3 מסוימים), כדי לאפשר שיפורי ביצועים גבוהים יותר, מבלי לשדרג את החומרה בפועל.

האפשרות האחרת, ונקווה שזה לא הולך להיות המצב, היא שסוני מתכננת להשיק קונסולה חדשה כל 2-3 שנים, ונצטרך להגיד שלום לזמנים שבהם קנינו קונסולה במיטב כספנו, והיא החזיקה לנו במשך 7 שנים.

לאיזה כיוון לדעתכם סוני צועדת עם ה-Playstation? נשמח לשמוע אתכם בתגובות.

רומן גבאי לוקח חלק בניהול קהילות הפייסבוק XBOX Israel Community ו"הגיימרים החופשיים".
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.