ספיידרמן - שמועה חדשה על משחק שלו ל-PS4

מאת: לידור אטיאס

אמנם עברו כמה שנים מאז שראינו משחק וידאו המבוסס על גיבור על שהוא לא דדפול, אבל הבצורת הזו עלולה להסתיים ממש בקרוב. Nerdleaks, האתר שעשה לא מעט צרות למפתחים ומפיצים, פרסם בחשבון הטוויטר שלו כי סוני עובדת על משחק חדש של ספיידרמן ל-PS4 שכרגע לא נושא שם כלשהו.
ספיידרמן

בפעם האחרונה שבכלל דובר על הנושא הזה בהקשר של Marvel, גם אז היה זה ספיידרמן שעלה לכותרות. בזמנו למעשה דובר על האפשרות שהמשחק Spiderman 2 יגיע ל-Xbox One. "זה כבר יותר מדי זמן מאז הדליפה האחרונה. הנה אחת. סוני עובדת על פרויקט ספיידרמן ללא שם ל-PS4. טריילר של המשחק בדרך(אולי ב-E3 2016 הקרוב)?" כך פורסם בחשבון הטוויטר של Nerdleaks.

ראוי לציון כי בחוץ לא היה משהו שאפילו מתקרב לאישור רשמי על השמועה הזאת. היו אפילו אנשים אשר ציינו כי Activision עדיין בעלת הזכויות על ספיידרמן בנושא הגיימינג וסוני לא נוטה להפיץ משחקים שחברות אחרות מחזיקות בזכויות עליהם.

אלא שמאז הפרסום כבר פורסם המקור שדרכו הודלף המידע הזה - ברזומה של מפתח הופיע גם הפרויקט הזה של ספיידרמן ל-PS4 לצד שמה של סוני כחברה שבה כל זה מתנהל. הדף הוא כמובן פרטי, אבל אדם בעל גישה אליו כבר צילם אותו והנה לכם התמונה:
ספיידרמן

פשוט נצטרך לחכות ולראות מה יקרה עם השמועה הזו בשבועות הקרובים, מאוד יכול להיות ששוב, E3 2016 היא הכתובת למידע שאנחנו מחפשים ולכן נצטרך להתאזר בסבלנות.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.