יחידת המתאבדים - הטריילר האחרון של הסרט שוחזר ב-Fallout 4

מאת: לידור אטיאס

כנראה שהמודים של ימינו והאפשרויות שיש לשחקנים פשוט מאפשרים לשחזר כמעט כל סצנה או טריילר שקיימים. זה היה נכון לגבי "דדפול", אשר אחד מן הטריילרים שלו שוחזר בתוך המשחק GTA V, וכעת זה נכון גם לגבי "יחידת המתאבדים".
יחידת המתאבדים
לא מזמן יצא טריילר חדש של הסרט "יחידת המתאבדים" שנשא את השם Blitz(או בעברית בליץ), והוא הציג לנו עוד כמה פריימים חדשים מן הסרט, אבל חשוב יותר - ראינו בו את באטמן ואת הבאטמוביל לראשונה כמי שמככבים ב"יחידת המתאבדים"(ראינו אותם גם ב"באטמן נגד סופרמן", אבל זה היה רחוק מלהיות מושלם).

אלא שמבחינת חלק מן המעריצים, טריילר חדש של "יחידת המתאבדים" הוא סיבה למסיבה. עד כמה זה נכון? מעריץ של הסרט שיחזר את הטריילר בצורה מופלאה בתוך המשחק Fallout 4 באמצעות שימוש במודים. אלא שבניגוד לשחזור של הטריילר של דדפול, בו בתפקיד ריאן ריינולדס שיחק פרנקלין קלינטון, שאפילו לא דומה לריינולדס, בשחזור של "יחידת המתאבדים", כל הדמויות מופיעות בגרסה מונפשת שלהן, מהארלי קווין, דרך דדשוט וכלה בבאטמן והג'וקר.

ההצהרה הרשמית של היוצר, אשר נכתבה בתיאור הסרטון ב-Youtube, היא:"יצירה מחדש של טריילר הבליץ של הסרט "יחידת המתאבדים" של DC ב-Fallout 4 באמצעות מודים. כדי לחגוג את שחרורו של הטריילר בליץ שחזרתי את הטריילר של יחידת המתאבדים בשלמותו ב-Fallout 4 באמצעות מודים מתפריט מודי הנקסוס, וגם בעזרת מודים שעשיתי בעצמי. אני גם השתמשתי במערכת פקודות הקונסול של Fallout 4 כדי לכוון את זוויות המצלמה ימינה עבור הווידאו."
מה דעתכם על הטריילר בגרסה המונפשת שלו? עושה לכם חשק לסרט אנימציה של "יחידת המתאבדים"?
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.