The Division - עיקרי הדברים מתוך העדכון האחרון שיצא למשחק שלשום

מאת: רומן גבאי

סוכנים יקרים, שמתם לב לשינויים שקרו לאחרונה בDivision של Tom Clancy? אם לא, אז כדאי לכם לקרוא את זה עד הסוף.
העדכון המסיבי הראשון של רב המכר של Ubisoft הגיע, ואיתו הרבה שינויים ושיפורים למשחק, כמה מהם מעלים את הרמה של הDivision כמשחק יריות מסוג MMORPG.
The Division
שינוי הדגל של update 1.1 הוא ה-Incursions. שהן בבסיסן משימות על סטרואידים. אם הקבוצה שלכם מתה, אתם תצטרכו להתחיל הכל מהתחלה, הבוסים יהיו קשים יותר, לחלקם אפילו יהיה שיריון שיגן עליהם מכדורים (איך לעזאזל אפשר יהיה לנצח אותם?!), והתגמול מן הסתם יהיה גבוה הרבה יותר. בשלב הזה יהיה רק Incursion אחד שנקרא Falcon Watch, והוא מיועד ל-4 שחקנים ברמה 30 ומעלה עם ציוד חזק במיוחד. Item Sets \ סטים של אביזרים: יהיו 4 סטים שניתן להשיג במשחק, והם מיועדים ל3 סוגי שחקנים במשחק: Tactician's Authority – לשחקני תמיכה (Support) Path of the Nomad – למי שרוצה לשחק לבד Striker's Battlegear & Sentry's Call – למי שרוצה למקסם DPS (נזק) סוף כל סוף תוכלו להעביר חפץ שקיבלתם ב-Darkzone למישהו אחר בקבוצה שלכם. הרי אם נופל לכם נשק שמתאים ל-Support ואתם בכלל Tank, זה קצת מוזר שהייתם צריכים לשמור אותו לעצמכם לשימוש עתידי (אם בכלל) או למכור, נכון? אז כל עוד הנשק נמצא אצלכם ב-Inventory פחות משעתיים, ומי שאתם רוצים להעביר לו אותו היה אתכם בקבוצה כשאספתם אותו (הנשק, או חפץ אחר), אתם תוכלו פשוט להפיל אותו על הרצפה, וחברכם לקבוצה יוכל ליהנות לו מחפץ שמתאים לתפקיד שלו. הזבל של אחד הוא בהחלט האוצר של האחר. Assignments \ מטלות: כשאתם תתחברו למשחק (אם עדיין לא הספקתם להתחבר), אתם תקבלו שתי מטלות, אחת יומית ואחת שבועית. אתם תוכלו להשלים אותה תוך 24 שעות ו-7 ימים בהתאמה. ובמידה ולא תספיקו, היא תתחלף למטלה אחרת, שאולי תהיה לכם קלה יותר (או מהנה או יותר) להשלמה. המטלות יתרכזו ב3 תחומים; Darkzone, Combat & Crafting סביר להניח שכל שחקן ימצא את המטלות שהוא יאהב. ולסיום תוספת מאוד עסיסית למשחק: הסוכנות האסטרטגית להגנה על המולדת (Strategic Homeland Defense Agency) החליטה לתמוך בסוכנים שבשטח, על ידי הפלת ציוד נקי (שניתן להשתמש בו ללא extraction) ב-Darkzone כמה פעמים ביום. מה שלא הבינו בסוכנות, זה שזה יגרום לכאוס כשכל הסוכנים שבאזור מנסים להרוג את הקולגות שלהם כדי לקחת לעצמם את הציוד. נשמע אדיר!

טריילר ה-Incursions:
אני מקווה שהכתבה עניינה אתכם ושאתם תהנו מהמשחק ומהחידושים שהעדכון האחרון שלו מציע. אותי אתם יכולים למצוא בפייסבוק כמנהל של שתי קהילות גיימינג, האחת XBOX Israel Community, והשנייה "הגיימרים החופשיים".
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.