ספר הג'ונגל רשם פתיחה כלכלית אדירה עם 103.6 מיליון דולר

מאת: לידור אטיאס

"ספר הג'ונגל" של ג'ון פברו רשם פתיחה מאסיבית במיוחד עם 103.6 מיליון דולר בקופות בצפון אמריקה כניצחון נוסף עבור סטודיו דיסני במסע שלה לעבד קלאסיקות ישנות לכדי סרטים בעלי אוריינטציה שיותר נוגעת לימים אלו, וזו כנראה רק ההתחלה.

גם מעבר לתחומי צפון אמריקה, הסרט הרוויח סכום נהדר, בדמות של 136.1 מיליון דולר במהלך סוף השבוע, מה שמציב אותו כסרט שנמצא במקום השני בכל הזמנים ברווחים בסוף השבוע הראשון, מבין הסרטים שיצאו בחודש אפריל לאורך השנים(הסרט שנמצא במקום הראשון הוא "מהיר ועצבני 7".

אלא שההצלחה הזו לא גרמה רק לאושר בקרב כל מי שעבד על הסרט. מי שאחראי על הסרט המתחרה, זה שעליו עובדת חברת Warner Bros(כן, גם לה יש סרט של ספר הג'ונגל משלה), כנראה התחיל להזיע אחרי שנחשף לסרט והבין שאולי מוטב לשחרר את הסרט מאוחר יותר ולעבוד עליו שעות נוספות, ולכן במקום שחרור ב-2017, הוא יגיע לאקרנים רק באוקטובר 2018.

אבל אל תדאגו ליוצרים, מפני שלצורך הסרט עצמו, הובאו שמות גדולים במיוחד והקאסט של גרסת 2018 לחלוטין מכיל שמות הרבה יותר גדולים משל הקאסט של 2016, כדוגמת כריסטיאן בייל(בגירה), בנדיקט קמברבאץ'(שירחאן) וגם קייט בלאנשט(קא).

בנתיים דיסני ממש לא חוששת לדהור קדימה והולכת בעקבות ההצלחה עם סרט המשך רשמי לסרט הנוכחי עליו גם כן יעבוד ג'ון פברו, וספק אם האפקט שיתקבל יהיה טוב בהתחשב בכך שסרט האנימציה הראשון היה הצלחה מסחררת ממש כמו מקבילו בגרסת  הלייב אקשן/CGI, אך הסרט השני היה הרבה פחות טוב שלא לומר רע. 
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.