Battlefield 1 - שמות המפות והערות לגבן הודלפו, לפי שמועה חדשה

מאת: לידור אטיאס

השחקנים מתרגשים לקראת Battlefield 1, מה שבהחלט הגיוני - זה נראה כמו אחד המשחקים המרגשים ביותר בסדרה במשך שנים, וההגדרה המהפכנית בתקופת מלחמת העולם הראשונה באמת הולכת להוות חידוש ייחודי. אבל אתם יודעים, עם סוג כזה של התרגשות מתרחשת תופעה של זיוף "הדלפות" של מעריצים כנראה בתקווה לקבל רבע שעה של תהילה משלהם.

ההדלפה החדשה נראית כמו זיוף, אבל ייתכן גם כי יש בה שבריר של אמת ועל כן אני מוצא לנכון לדבר עליה - על פי משתמש הרדיט KoolTabbouli, איש הקשר שלו ב-EA (לא DICE), הדליף עבורו את שמות המפות במצב המולטיפלייר של Battlefield 1. הרשימה, בתוספת הערות לגבי השמות עצמם, נמצאת כאן:

*Asiago Offensive (מפה בהרי האלפים באיטליה)
*Gaza Sands (מפה של מדבר)
*Siege of Damascus (הייתי מניח שמדובר במדבר-עירוני ...?)
*Stalemate (נשמע כאילו יש לנו עסק עם שדות פלנדריה)
*ANZAC Cove (נשמע כמו גליפולי, הייתי מניח כי מדובר במפת ה"D-Day" שבה הצוללות הורסות את קו החוף)
*Garden Twilight (אין לי מושג)
*Shade Argonne (כנראה המפה של היער שראינו בטריילר)
*Operation Castlewick (אין לי מושג, אולי מתייחס משהו בקמפיין?)
*Scorched Earth (נשמע כמו מפה בחזית מערבית או מזרחית...?)

מובן שנשאלת השאלה למה אדם מ-EA ידע את שמות המפות למשחק ששחרורו, לאחר סיום הפיתוח של DICE, רחוק מאיתנו במספר חודשים - אף אחד לא באמת יודע. KoolTabbouli מגבה גם את ההדלפה בטענה כי המקור שלו מודה כי השמות של המפות במשחק הסופי עשויים להשתנות, אבל נכון לעכשיו, אלה השמות המדוייקים.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.