Destiny - גליץ' חדש מאפשר להשתמש ב-Golden Gun ללא הגבלת זמן

מאת: לידור אטיאס

כל השחקנים של Destiny, במיוחד אלו מכם שעוסקים במשחקי PvP, הישמרו - התגלה גליץ' חדש במשחק שממש שובר את המשחק, ואם אתם תתפסו בצד הלא הנכון של זה, אתם הולכים למצוא את עצמכם מנסים להרוג שחקן אשר פשוטו כמשמעו לא ניתן להרוג אותו. אנחנו לא מתכוונים להסביר לכם כיצד להפעיל את הגליץ' אבל אנחנו בהחלט נסביר לכם מה בדיוק קורה ועד כמה זה הרסני.

הגליץ' התגלה על ידי משתמש Reddit העונה לשם photosbywolf. הגליץ' למעשה מסיר את מגבלת הזמן ביכולת הסופר Golden Gun, ומאפשר לשחקן להשתמש בו כל הזמן ללא הפסקה - מצד אחד, זה לא אומר שאתה מקבל תחמושת בלתי מוגבלת (אתה עדיין מקבל רק ארבע יריות), אבל זמן הפעילות הזו הוא בלתי מוגבל, מה שבפני עצמו יכול לגרום לשבירת המשחק.

הבעיה האמיתית, וזו שהופכת את העניין הזה ללא פחות מהרסני היא כאשר שחקנים למעשה משלבים את הגליץ' הזה עם יכולות Super אחרות, כמו Shadowshot, לצד שימוש בקלאס ה-Bladerunner (מה שזמין בכל עת). כשזה קורה השחקן שעושה זאת הופך לבלתי מנוצח בעליל.

את העניין הזה אתם יכולים לראות בסרטון שנמצא כאן ושוב, הוא לא מציג איך לעשות את הגליץ' אלא פשוט מדגים עד כמה הוא הרסני, ומדובר בדבר שהוא פשוט לא טוב לקהילת שחקני Destiny, כך שאנחנו נקווה לעדכון שיסיר אותו לצמיתות.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.