Half Life 2 אפיזודת ההמשך השלישית הוכרזה לפני 10 שנים, השחקנים עדיין מחכים

מאת: יואב ירושלמי

10 שנים עברו מאז ש-Valve הכריזה שאפיזודת ההמשך השלישית של Half Life 2 נמצאת בפיתוח, התאריך היה ה-24 במאי 2006, והמשחק היה צריך להשתחרר לקהל הרחב בעונת החגים של 2007. האפיזודה השלישית הייתה צריכה לסיים את הטרילוגיה, אלא שלמרבה הצער, לא פחות מ-10 שנים מאוחר יותר השחקנים עדיין מחכים לשים את ידיהם על המשחק, שטרם שוחרר.

כדי להבין טוב יותר במה מדובר, נחזור ל-2015, אז גייב ניוול נשאל מתי השחקנים יכולים לצפות שיצא המשחק הבא בסדרת Half Life, הלא הוא Half Life 3, והתשובה שלו הייתה די מבלבלת:
"הסיבה היחידה שנחזור לעשות מוצר 'סופר קלאסי' שכזה, תהיה רק אם קבוצה שלמה של אנשים ב-Valve ירצו לעשות זאת, ויהיה להם הסבר הגיוני לכך.
אבל, אתם יודעים, אם אתם רוצים למרות הכל להשיק משחק חדש של Half Life ובכך להתעלם מכל מה שלמדנו מהשקת Portal 2 ומכל עדכוני המולטיפלייר שקיבל המשחק, זו נראית כמו בחירה רעה.
אנחנו נמשיך להתקדם אבל זה לא בהכרח אומר מה שאנשים חוששים שזה אומר."

במהלך השנים האחרונות, משחק חדש בסדרת Half Life הוזכר או נרמז בדרך זו או אחרת. מה כבר קרה? ב-2013, ספר של עובד של Valve רמז על Half Life 3. בנוסף לכך בדצמבר השנה Half Life 3 הוזכר במאגר הנתונים של Steam אך Valve מיהרה להגיב "זה לא מהכיוון שלנו".

בקצרה, אנשים עדיין מאוד רוצים את Half Life 3, אך למרבה הצער, Valve לא קשובה לכך. יכולות להיות לזה מספר סיבות. הראשונה - החברה מצליחה מאוד ומשגשגת עם Steam, ואין היגיון עסקי מבחינתה להשיק משחק חדש של Half Life. שנית, ההייפ(Hype) סביב המשחק הזה הוא כל כך גדול ש-Valve בטוחה שהיא לא יכולה לעמוד בו.

לצערנו, נראה כי כרגע אין תקווה למשחק חדש של Half Life, אך מי יודע, אולי יום אחד נקבל משחק חדש ויפה היישר אל החנויות של Half Life 3.






התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.