Injustice: Gods Among Us 2 - המשחק נמצא בפיתוח ויצא במרץ 2017 לפי שמועה בנושא

מאת: לידור אטיאס

NetherRealm Studios עסוקה בפיתוח של משחק ההמשך ל-Injustice: Gods Among Us המקורי, משחק הלחימה שלה בכיכובם של מגוון גיבורי על מתוך היקום של DC וגם הנוולים שלהם. לדברי גורם המקורב לפיתוח שדיבר עם אחד האתרים, ההמשך יוכרז בקרוב. קיימת גם האפשרות שההכרזה לגבי Injustice: Gods Among Us 2 תגיע אפילו לפני תערוכת E3 2016.

הוא גם ציין כי Injustice: Gods Among Us 2 נמצא בפיתוח עבור פלטפורמות ה-Xbox One, PS4 וה-PC, ולמעשה ישתמש במנוע של Mortal Kombat X. זמן השחרור המשוער כעת הוא מרץ 2017, גם כן על פי השמועה והגורם שדיבר על המשחק החדש, אך כרגיל, אני ממליץ לכם לקחת את זה בזהירות רבה.

בכנות, Warner Bros. Interactive Entertainment לא באמת יצרה הייפ כלשהו לקראת ההכרזות העתידיות שלה בתערוכת E3 2016 הקרובה, כך שתרחיש שכזה לא נשמע כרגע כל כך סביר, אך זה תמיד אפשרי.

Injustice: Gods Among Us המקורי התקבל בצורה די חיובית. יחד עם החדרת חפצים סביבתיים בשלבים רבים ושכבה נוספת במפות המשחק, הוא נודע בזכות מצב הסיפור שלו וקווי העלילה הייחודיים שנוצרו ושילבו את הדמויות השונות.

האם אתם מתכוונים לשחק במשחק ההמשך? מדוע? נשמח לשמוע מכם, כמו כן אם ברצונכם להתעדכן לגבי העניין אתם מוזמנים לסמן לייק לעמוד הפייסבוק של האתר.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.