חדשות Marvel: "תור: ראגנארוק", "הפנתר השחור", "ספיידרמן: חזרה הביתה" ונטפליקס

מאת: נהוראי מבורך כחלון

עם שלושה עשר סרטים עד כה (ועוד תשעה שצפויים לצאת בארבע השנים הקרובות) וארבע סדרות עד כה (ועוד שש שצפויות לצאת בשלוש השנים הקרובות), הספקנו ללמוד כי אצל Marvel אף פעם לא נחים. סוף השבוע האחרון היה גדוש בלא מעט הכרזות לגבי העתיד של Marvel, ונראה כי ממש לא מתמהמהים בחברה. אז, במיוחד בשבילכם, אספנו את כל ההכרזות לפוסט אחד. 

בראש ובראשונה, ההכרזות הגדולות נשמרו לסרט השלישי על האל האסגרדי, "תור: ראגנארוק" שייצא בנובמבר של השנה הבאה. Marvel פרסמה את קאסט השחקנים הראשי של הסרט, וכן הפיצה תמונת ארט ראשונה (למעלה). השחקנית זוכת האוסקר קייט בלאנשט, שהשתתפותה בסרט אושרה עוד בתחילת השנה, הוכרזה כזו שתגלם את דמות האנטגוניסט הראשי בסרט - אלת המוות הלה. גם כן (ככל הנראה) כנבלים, יצטרפו אליה קארל אורבן כ"מוציא להורג" (Executioner) וג'ף גולדבלום כגארנדמאסטר (Grandmaster). בנוסף, כגיבורה תצטרף טסה תומפסון בתפקיד ולקיריה. הכרזה זו מצטרפת לידיעות קודמות, שסיפרו לנו כי כריס המסוורת' יחזור לגלם את תור, טום הידלסטון יחזור לגלם את לוקי, אנתוני הופקינס יחזור לגלם את אודין, אידריס אלבה יחזור לגלם את היימדיל ומארק רופאלו יגיח מהנוקמים כענק הירוק.

טרם נמשיך להכרזות הנוספות, נישא בחדשות קטנטנות נוספות בענייני "תור: ראגנארוק". ג'יימי אלכסנדר, שגילמה בשני הסרטים הקודמים את סיף, אמרה עוד ב-2015 כי היא תשוב לגלם את דמותה גם בסרט הנוכחי, אך שמה אינה נכלל בקאסט שפורסם ולא ברור עתיד הופעתה בסרט. כמו כן, לא ברור אם ריי סטיבנסון, זאקרי לוי וטדאנובו אסאנו שגילמו את קבוצת "הלוחמים שלושה" (וולסטאג, פאנדרל והוגאן) ישובו לסרט זה, אף על פי שכל השלושה הביעו רצון לכך. בנוסף, נטלי פורטמן, שגילמה בשני הסרטים הקודמים את מושא אהבתו של תור, ג'יין פוסטר, לא תשוב לגלם את דמותה בסרט זה, בתירוצו של המפיק קווין פייגי כי "יש כמה סיבות שהיא לא תופיעה בסרט. אבל קודם כל, זה כי הסרט בכלל לא יתרחש בכדור הארץ. יהיו כמה סצנות בודדות, אבל לפחות 90% ממנו יהיה ברחבי הקוסמוס".

ועכשיו, אחרי שעזבנו את האל האסגרדי, נעבור ללוחם האפריקאי. "הפנתר השחור" אמנם ייצא רק בפברואר 2018, אך כבר כעת אושרו לגביו כמה דברים משמעותיים. קודם כל, הכרזה רשמית קבעה כי לפחות 80% מקאסט השחקנים שלו יהיה אפרו-אמריקאי או אפריקאי, שזה בהחלט תקדים בסרט מיינסטרים עתור תקציב, וכן כי חלקים נרחבים ממנו יצולמו במקומות שונים באפריקה. בנוסף, שמועות מבוססות הפיצו ברחבי האינטרנט דיווחים על כך שמייקל בי. ג'ורדן יופיע בסרט כנבל, אך ניתן להטיל בדבר ספק. על כל זאת, ראוי לציין על כך שבמאי הסרט, ריאן קוגלר, אמר בראיון כי הסרט יהיה "מאד אישי", אמירה שמשתמעת לכמה פנים.

וכעת, נעבור לאיש העכביש. לאחר ידיעות לא ברורות שנפוצו לפני כחודש ברשת על כך שמייקל קיטון נמצא במשא ומתן להופעה בסרט "ספיידרמן: חזרה הביתה" שייצא ביולי של השנה הבאה כדמות מרכזית (שנטענה באינטרנט כנבל הנשר, כנראה בגלל נסיונו של קיטון בדמות דומה בסרט "בירדן"), הוא אישר לפני כמה שבועות בראיון כי אכן התנהל משא ומתן אם כי הוא כשל וכי הוא סירב להצעה שניתנה לו. אלא שעכשיו, נראה כי פני הדברים השתנו - אתרים מרכזיים בתעשייה ההוליוודית הפיצו ידיעות רשמיות לכאורה על הופעתו של קיטון בסרט, והבמאי ג'ון וואטס אישר לכאורה את הדברים בכך שפרסם בחשבון הטוויטר שלו סרטון GIF של קיטון. אך עם זאת, ראוי לציין כי עדיין לא יצאה הכרזה רשמית מ-Marvel בגוף ראשון, וכעת ניתן רק לחכות.

כרגע, נעזוב את המסך הגדול ונעבור לזה הקטן (תלוי מה גודל הטלוויזיה שלכם). צילומי "איירון פיסט" ממשיכים כמתוכנן, ונודע כי אל הסדרה מצטרפת בהופעת אורח השחקנית קארי-אן מוס כג'רין הוגארת', דמות אותה היא גילמה עוד קודם בסדרה "ג'סיקה ג'ונס" מנובמבר האחרון. עסקינן בג'ונס, קריסטן ריטר אמרה בראיון כי עונתה השנייה של הסדרה בכיכובה תצולם באותה היחידה עם הקרוס-אובר "הדפנדרס", בסוף השנה הנוכחית. עוד בנטפליקס, דווח כי סדרות בכיכובם של מון נייט, בלייד וגוסט ריידר נמצאות בפיתוח מוקדם, והן יתווספו לסדרה אודות המעניש שהוכרזה לפני כמה שבועות.

ו... זהו. אלו כל החדשות וההכרזות מן הימים האחרונים, די הרבה אם אתם שואלים אותי. ללא ספק, Marvel מתכננת את העתיד שלה יותר משאנחנו מתכננים את שלנו. עד שנזכה לראות משהו מ"תור: ראגנארוק", "הפנתר השחור", "ספיידרמן: חזרה הביתה" או "איירון פיסט" ו"הדפנדרס", נזכה לקבל בנובמבר את "דוקטור סטריינג'" ובספטמבר את "לוק קייג'", אתם בהחלט יכולים לצפות לביקורות שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.