No Man's Sky - סוף לשמועות, המשחק נדחה באופן רשמי

מאת: לידור אטיאס

הסאגה האחרונה סביב דחיית משחק החלל המבטיח של חברת Hello Games הסתיימה. אישור רשמי מטעם החברה הגיע כהמשך ישיר להדלפה על דחיית המשחק, אישר את העניין וגם סיפק את התאריך אליו נדחה המשחק, דבר שלא הופיע בהדלפה שהופצה ברחבי הרשת.

להלן ההודעה הרשמית מטעם שון מוריי מ-Hello Games, אשר פורסמה בבלוג PS:

"כשהתקרבנו אל המועדים הסופיים שלנו, הבנו כי דברים מסוימים דורשים שפצור נוסף כדי להביא אותם אל הסטנדרטים שלנו. לכן עשינו את הבחירה הקשה ודחינו את המשחק בכמה שבועות כדי לאפשר לעצמנו לספק משהו מיוחד. "

הוא הוסיף ואמר לגבי תאריך ההשקה החדש כי "בעוד זמן קצר, No Man's Sky יושק בצפון אמריקה ב-9 באוגוסט, באירופה ב-10 באוגוסט ובבריטניה ב-12 באוגוסט".

הצהרה זו הגיעה בעקבות הדלפת הדחייה על ידי משתמש Reddit שאף הגדיל לעשות ופרסם תמונה מתוך מדריך לעובדי Gamestop שמראה כי תאריך היציאה של No Man's Sky הוא לא עוד ה-21 ביוני. מצד שני, בניגוד להצהרה הרשמית, ההדלפה לא כללה תאריך אחר שבו יושק המשחק, אלא שזה ממש לא מנע ממנה להפוך למאוד ויראלית ולהתפרסם במגוון מקומות ברחבי האינטרנט.

את התמונה עצמה אתם יכולים לראות כאן:
מה דעתכם על העניין? אתם מצפים למשחק? אם כן, ואתם מעוניינים לשמוע הכל לגביו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו, גם דרך הפייסבוק עם לייק לעמוד האתר.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.