Playstatiov VR - הקונסולה נמכרה מהר מאוד במהלך המכירה המוקדמת לפי סוני

מאת: לידור אטיאס

אנו יודעים כי קונסולת המציאות המדומה של סוני, הלא היא ה-Playstation VR כנראה מצליחה כמו שצריך כבר בשלב ההזמנה מראש, מה שנראה מאוד הגיוני, שכן, מדובר בקונסולות המציאות המדומה הזולה ביותר בשוק, ואם לא די בכך, היא גם זווגה לקונסולה הנמכרת ביותר בדור הנוכחי, הלא היא ה-PS4.


יחד עם זאת ולמרות הביטחון הרב של סוני גם בקונסולת ה-Playstation VR, לא התקבלו דוחות רשמיים רבים של סוני לגבי הביצועים של הקונסולה הזו בשלב המכירות המוקדמות.

במסגרת ראיון שנערך עימו, ריצ'רד מרקס מסוני דיבר על המכירות של ה-PSVR לקראת השקתה, וקבע כי היא נמכרה בצורה "נהדרת ומאוד מהר," אך סירב לתת מספרים ספציפיים גם כשלחצו עליו לעשות כן. כמו כן הוא גם הוסיף כי הוא מקווה שה-PSVR תהיה קונסולת המציאות המדומה המקובלת ביותר בשוק.

ה-PSVR ישתחרר באוקטובר עבור ה-PS4 (באופן בלעדי כמובן). התענוג הזה יעלה לרוכשיו 399 דולרים בארה"ב, אם כי חבילה בה תקבלו גם Playstation Camera וגם Playstation Move תהיה זמינה עבור 499 דולר. העסקה הזו בהחלט מסתמנת כזולה והמשתלמת ביותר לבעלי הפלטפורמה של סוני, וזו שנמכרה הכי הרבה בדור הנוכחי.

מה דעתכם על כל העניין? אתם מתכוונים לרכוש את הקונסולה או לא? השאירו לנו תגובה ולמידע נוסף אתם מוזמנים לעקוב אחרינו, אפשר גם עם לייק בעמוד הפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.