Xbox Live Gold - מחיר המנוי צפוי לצמוח ב-6 מדינות שונות, כולל ישראל

מאת: יואב ירושלמי

מיקרוסופט אישרה ל-Game Informer כי מחיר המנוי Xbox Live Gold, המנוי שמאפשר לכם לשחק ברשת, יעלה ב-6 מדינות: אוסטריה, הונגריה, ישראל, דרום אפריקה, שוודיה וטורקיה, שיכולות לצפות לעליית המחירים בזמן הקרוב.

האתר Game Informer קיבל מכתב מקורא מדרום אפריקה, אשר הזהיר את הקהילה כי המחירים עולים. במייל ניתן היה לראות כי המחירים המקומיים יעלו פי 3, מ-50 ראנדים(בישראל 12.12 ש"ח) ל-159 ראנדים(בישראל 38.55 ש"ח). מיקרוסופט, אגב, כבר אישרה את המידע. "אנחנו משנים מדי פעם את המחירים כדי לאזן את הערכים, ולפעמים אף בגלל שינוי שווים של המטבעות, וכדי להתאים את שווי ה-Xbox Live Gold בשווקים מסוימים. אנחנו עושים הכל במידה ורק בשביל שנוכל לספק תוכן איכותי והוגן."

כרגע בארה"ב מחירו של מנוי ה-Xbox Live הוא 9.99 דולרים והעליות במחירים הן כדי להשוות את המחיר למחיר שם. המצב באוסטריה מעט מבלבל, המטבע שם הוא האירו אך בכל זאת בכל מדינות האיחוד האירופי המחיר הוא 6.99 אירו, ללא מס ערך מוסף, וכמובן שהמחיר לא עומד לעלות שם.

כשנערכה פניה נוספת למיקרוסופט, התקבלה התשובה הבאה: "אנחנו מאמינים בדרך שבה המשתמשים שלנו רוצים לשלם על ה-Xbox Live Gold באוסטריה, אנחנו תמיד מקשיבים לחוות הדעת של המשתמש, אבל אין לנו שום דבר לשתף לגבי שווקים אחרים עכשיו."

מה דעתכם על עליית המחירים? ספרו לנו!
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.