אווטאר - משחק אסטרטגיה מרובה משתתפים למכשירים הניידים נמצא בפיתוח

מאת: לידור אטיאס

"אווטאר" של ג'יימס קמרון יהפוך למשחק אסטרטגיה מרובה משתתפים מסיבי במכשירים הניידים, בעקבות שיתוף פעולה בין Lightstorm Entertainment ו-20th Century Fox עם המפתחת Kabam.

המשחק החדש שעתיד לצאת לקראת השקת הסרט "אווטאר 2" (אשר אמור כעת להגיע בשנת 2018) ישלב את דמויות וסביבות מהסרט עם תכונות משחקיות חדשות. Kabam הודיעה כי היא מצפה מן השקת המשחק הנייד הזה להיות ההשקה הגדולה ביותר שלה אי פעם.

מהרגע שהמשחק ישוחרר וייצא לדרך, הוא ימשיך להתעדכן ולהתפתח יחד עם ההשקות של כל אחד מארבעת סרטי ההמשך המתוכננים והאמורים להשתחרר בסביבות חג המולד בשנים 2018, 2020, 2022, ו-2023.

"Kabam היא בעלת מוניטין מעולה בפיתוח משחקים ניידים משכנעים בהם שחוקרים עולמות מפורטים, מה שהופך אותם לשותפים אידיאליים עבור הזיכיון שלנו", אמר ג'ון לנדאו, מפיק "אווטאר" ומנהל התפעול הראשי של Lightstorm Entertainment. "העולם של פנדורה הוא עצום, הרבה מעבר למה שאנחנו מסוגלים לכלול בסרטים העלילתיים שלנו, ואנחנו חושבים שהמעריצים יהיו נרגשים מרמת העומק והפרטים הנוספים שהם יוכלו לחוות במשחק הזה."

ובכן, הדברים הללו לא נאמרו סתם, ואכן רזומה עשיר למדי בתחום הזה עומד מאחורי Kabam אשר מבוססת בסן פרנסיסקו. החברה התאימה לא מעט סרטים הוליוודיים מרכזיים למשחקים ניידים, כולל "הנוקמים: עידן אולטרון" (במסגרת Marvel Contest of Champions), "מהיר ועצבני", "משחקי הרעב", "ההוביט" ו"הסנדק" בשותפות מלאה עם אולפנים כמו Marvel ,Lucasfilm ,Universal ו-.Warner Bros.

"אנו מפתחים משחקים שאנשים חוזרים לשחק בהם במשך שנים, והמשחק האישי יספק ריגושים חדשים ובלתי צפויים לגיימרים בעתיד הנראה לעין", אמר מנהל התפעול הראשי של Kabam קנט וייקפורד. "ג'יימס קמרון והזיכיון האישי שלו הם שם נרדף לטכנולוגיה פורצת דרך וקידמה טכנולוגית. בכוונתנו לעמוד בסטנדרטים אלה על ידי יצירת משחק AAA נייד מרובה המשתתפים מסיבי עבור הזיכיון. "

מה דעתכם על כך? האם משחקים לא חלף זמנם של משחקים שכאלו? הגיבו לנו והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.