הענק הירוק של ברוס באנר חוזר ליקום הקומיקס של Marvel

מאת: נהוראי מבורך כחלון

לאחר אירועי "מלחמות סודיות" ("Secret Wars") מסוף 2015, כוחות הענק הירוק של ברוס באנר הועברו לנער המתבגר אמדאוס צ'ו, ועקבותיו של באנר נעלמו למקום לא ידוע. ועכשיו, כחלק מאירועי "מלחמת האזרחים 2" ("Civil War 2"), הענק הירוק הגיח פעם נוספת כשתקף בחוזקה את גיבורי-העל. שאלות רבות עלו אודות זהות הענק התוקף, וכעת, מגיע אישור מפתיעה מהעורך של Marvel.
Page from 'Civil War II #2'

אירועי "מלחמת האזרחים 2" עוקבים אחר פיצולם של גיבורי-העל במאבק אודות שימוש בכוחותיו של בלתי-אנושי לחזות את העתיד. בעוד קפטן Marvel מאמינה כי יש להשתמש בכוחות לשם שינוי העתיד ועצירת פשעים טרם בוצעו, איירון מן טוען כי מדובר במעשה פסול שכן אי-אפשר להעניש על מה שלא בוצע. כתוצאה מהפילוג האידאולוגי, הגיבורים נחלקים לקראת הקרב.

בסוף החוברת השנייה בסדרה של האירוע, הבלתי-אנושי קיבל חזיון בו הוא צפה בענק הירוק משתולל ויוצר הרס רב כשהוא מחזיק בידיו את גיבורי-העל מתים, סיפור שכנראה יורחב בחוברת הבאה. הרשת געשה סביב זהותו של הענק הירוק, ובשאלה האם מדובר באמדאוס צ'ו (שהפך לענק הירוק בסדרה Totally Awesome Hulk), או שמא בברוס באנר.

כעת, קיבלנו סוף סוף את התשובה לשאלה הכה גדולה. העורך הראשי של Marvel, אקסל אלונסו, התראיין לאחת מתכניות רשת הטלוויזיה ABC, ושוחח על האירוע האחרון וחזיון הענק הירוק בפרט. לאחר שנשאל בזהות הענק, אלונסו אישר כי לא מדובר בצ'ו, אלא בבאנר. כעת השאלה היא - איך? הרי ראינו את כוחותיו של באנר מתפוגגים, והרי שהוא כבר לא נצפה ביקום הקומיקס במשך עשרה חודשים.

כל התשובות לכל השאלות יינתנו כנראה בחוברת "Civil War II #3" שתצא בתחילת יולי וכן גם בחוברת "Totally Awesome Hulk #7" שיוצאת היום. בינתיים, לעדכונים נוספים, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.