צ'אנינג טייטום יעזוב את "גמביט" לטובת סרט של DC? (רמז: לא)

מאת: נהוראי מבורך כחלון

כחלק מהרחבת היקום הקולנועי של האקס-מן, חברת Fox תכננה להוציא באוקטובר של השנה הנוכחית לאקרנים סרט סולו לדמותו של המוטאנט רמי לבו, הידוע בכינויו "גמביט". למלאכת התסריט נשכר ג'וש זטומר ("רובוקופ") ולמלאכת הבימוי רופרט ויאט ("כוכב הקופים: המרד"), ולתפקיד דמות המוטאנט לוהק צ'נינג טייטום. אבל הבמאי עזב בתחילת הפרויקט, מה שהוביל לבעיות הפקה רבות, עד שלאחר שסימני שאלה רבים אפפו את הסרט זמן רב, הוחלט ב-Fox לדחות אותו למועד לא ידוע (ככל הנראה אוקטובר 2017), כשלתפקיד הבמאי נשכר דאג לימן. אבל נראה ששוב, הפרויקט ייאלץ להתעכב, אולי.

ארכיטקט היקום הקולנועי של האקס-מן, סימון קינברג, קיווה כי לאחר שנשכר במאי חדש, ולאחר שהתסריט כבר קיים, וכן כך שגם כבר לוהקה הדמות הראשית, צילומי הסרט יוכלו להתחיל עוד בחודשים הקרובים, לקראת יציאה משוערת באוקטובר 2017. אבל כנראה ששוב, משהו עומד להשתבש, וכנראה שליקום יש תכניות משלו. הפעם, לא מדובר בעוד במאי שפורש, או בתסריט שצריך שכתוב או אפילו להיכתב מחדש, אלא שחקן ראשי שפורש.

כאשר צ'נינג טייטום הכריז על ליהוקו לגילום הדמות, הוא היה נלהב, לא הפסיק לומר כמה הוא מעריץ את דמות הקומיקס וכמה הוא אינו יכול לחכות לרגע בו תחל הפקת הסרט. אבל הוא נאלץ לחכות לא מעט, וכנראה שכבר אין לו כוח לחכות. דיווחים רבים שהם יותר בגדר שמועות לא מבוססות מאתרי קולנוע מספרים כי טייטום עתיד לעזוב את הפרויקט העתידי של Fox, לטובת פרויקט עתידי של DC.

השמועות לא ממש מבוססות על דבר כזה או אחר (פרט למשהו שקשור לטוויטר; לא הצלחתי להבין), וצריך לקחת אותן בעירבון מאד מוגבל. הכתבה הזו, כל מטרתה היא, להזהיר אתכם מהכותרות המפוצצות באתרי הקולנוע והקומיקס, ולהבהיר שמדובר אך ורק בשמועות שלא ידוע אם והן יהפכו למציאות. היו זהירים, ואל תסתמכו על כותרות בלבד.

כך או כך, התאריך הנוכחי של "גמביט" מיועד ככל הנראה ל-6 באוקטובר 2017, אך קשה לדעת מתי ההפקה תתחיל ואם בכלל, והפרויקט עדיין עומד בלא מעט סימני שאלה.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.