Counter Strike: Global Offensive - חשבתם לקנות את המשחק במתנה? תחשבו שוב

מאת: יואב ירושלמי

המשחק המוכר Counter Strike: Global Offensive (או בקיצור - CS:GO) נהיה בשנים האחרונות חלק גדול מאוד מתקופות ההנחות השונות של Steam כאשר בכל הנחה מחירו יורד למחצית המחיר (מ-15 דולרים ל-7.5 דולרים) ורבים קונים אותו. לאחרונה כמה משתמשי Steam גילו כי לא ניתן לקנות את המשחק כמתנה ולשלוח אותו לאדם אחר, זאת בשונה משאר המשחקים.
לפי עידו מגל אשר עובד ב-Valve מטרת ביטול האפשרות הזו היא ניסיון להגדיל את הקהילה של המשחק.
"Counter Strike: Global Offensive לא יהיה זמין לרכישה בתור מתנה במהלך ההנחות. המטרה שלנו בהנחות היא להגדיל את הקהילה בצורה דרסטית. במהלך המכירות, המשתמשים החדשים שנשארים בסביבה הם בדרך כלל המשתמשים שקונים דברים לעצמם." אמר עידו בדף ה-Reddit של המשחק.

ייתכן גם כי ההסבר הוא מעט שקרי, מפני שגם קניית משחקים בתור מתנה היא דרך מצויינת לצרף שחקנים חדשים לקהילת השחקנים.

כמה מחברי הפורום ציינו כי אפשרות סבירה בהחלט היא שהמהלך נועד למנוע מאנשים אחרים לקנות את המשחק ולאחר ההנחות למכור אותו במחיר זול יותר מאשר בפלטפורמות של Steam ומשתפות הפעולה שלה.

המכירה של השנה כונתה Summer Picnic Sale וההנחות בה זמינות עד ה-4 ביולי. כמו שזה נראה, עד כה אין משחקים קטנים שמחולקים בחינם או פעילויות שניתן להשתתף בהן כמו במכירות הקודמות.

בכל מקרה, תוכלו להרוויח קלפי החלפה חינמיים בתמורה לחיפוש ב-Discovery Queue שלכם. לעיתים תוכלו אף לזכות בכ-3 כרטיסים כאלה בכל יום. הכרטיסים יהיו ניתנים להשגה רק בזמן המכירה.

מה אתם חושבים על ההחלטה של החברה? האם תכננתם לרכוש את המשחק כמתנה למישהו? ספרו לנו והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.