דיסני עורכת שינויים באתרי הנופש שלה בעקבות התינוק שהותקף למוות על ידי אליגטור

מאת: לידור אטיאס

לפני כשבועיים שיחק תינוק בן השנתיים ליד אגם בבית המלון של דיסני Grand Floridian כאשר לפתע אליגטור הגיח לעברו וגרר אותו אל האגם. אביו ניסה להציל אותו ללא הצלחה, כאשר במסגרת של פעולות לחיפוש והצלה נמצאה גופת התינוק 16 שעות מאוחר יותר. ציידים תפסו והרדימו כמה אליגטורים באגם הזה במסגרת חקירת העניין, כולל שניים שאחד מהם כנראה גרם למות הילד הקטן. המקרה הכה טראגי הוביל לכך שדיסני תערוך כעת שינויים באתר הנופש בו אירע האירוע המצער הזה.

באתר הנופש לפי דיווחים ברחבי העולם הוסרו או שונו הרבה מאוד אזכורים של תנינים ואליגטורים מהסיורים שהוא (אתר הנופש) מציע, כגון "קרוז הג'ונגל" ו"נסיעת ספארי הקילימנג'רו". לדברי אתר שירות הלקוחות של דיסני MousePlanet.com הותקנו גם שלטים וגדרות עם חבלים סביב אגם "שבעת הימים" (איפה שהילד שיחק כשהוא הותקף על ידי האליגטור).

במקביל, החברה הוסיפה שלט אזהרה חדש שמדגיש במיוחד את הסיכון של תנינים ונחשים באזור, ואומר לאורחים לשהות מחוץ למים. לפני האירוע הזה, בחלק ממגרשי הגולף של בדיסניוורלד היו שלטים שהזהירו במפורש על תנינים, ובמלון Shades of Green הקרוב היו שלטים שהזהירו אודות כך שפלורידה היא בית גידול טבעי לחיות בר וגם שלטים שהזהירו את האורחים לא להאכיל ו/או ללכת קרוב מידי אל התנינים.

בנוסף לכך שלטים בחוף של המלון Polynesian Village Resort הסמוך הצהירו כי החוף סגור והתריעו מפני האכלת חיות בר בשטח, כאשר שלטים בחוף של ה-Grand Hotel Floridan נאמר רק כי "אסור לשחות."

השלטים שהותקנו בסוף השבוע האחרון זהים בכל המקומות, וכוללים המחשה של תנינים ונחשים לצד הזהרות כנגד האכלת חיות הבר.

אלא שלא רק הותקנו שלטים, ובהתאם להנחיות החדשות, הקרנות של סרטים תחת כיפת השמיים ב-Grand Floridian Hotel כבר לא יהיו תחת כיפת השמיים, אלא בתוך מבנה סגור.

מה דעתכם על כל השינויים הללו והתאמת השלטים מחדש? הגיבו לנו והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.


התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.