Mafia III - הבונוס למזמינים מראש נחשף בטריילר חדש

מאת: לידור אטיאס

חברת 2K Games פרסמה טריילר חדש עבור המשחק Mafia III, משחק הפשע שלה שמוגדר בעולם פתוח וכזה ששחרורו כבר לא נראה כל כך רחוק מהיום. בטריילר הוצגו הבונוסים של ההזמנה מראש.

הזמנתם את המשחק בהזמנה מוקדמת? ברכותיי, זכיתם בחבילה "Family Kick-Back", אשר כוללת שלוש מכוניות ושלושה רובים. המכוניות שתקבלו כבונוס הן Lassiter Leopard ,Smith Moray MX 100 ו-Berkley Stallion. באשר לרובים, הרובים שתקבלו כבונוס בחבילה הזו הם Gator Shotgun ,Camo Sniper ו-Trench 1938 Submachine Gun. תוכלו לצפות בוידאו בסוף הכתבה, כשברקע השיר המפורסם של להקת CCR והוא "Born on the Bayou".

במסגרת של עוד חדשות אחרונות על המשחק, 2K הודיעה כי פסקול המשחק יכלול יותר מ-100 שירים, כולל השירים "The House of the Rising Sun" ,"Paint it Black" ו"All Along the Watchtower". מטבע הדברים ניתן להניח כי "Born on the Bayou" נכלל גם כן ברשימה.
כמו כן כבר נאמר כי גרסת 150$ של Mafia III (מהדורת אספנים) שמגיעה עם הפסקול על ויניל, ספר אמנות עם 56 עמודים, דסקיות של הדמות הראשית לינקולן קליי, תחתיות למשקה מעור מלאכותי, וליתוגרפיות של פלייבוי.

Mafia III יגיע ב-7 באוקטובר הקרוב ל-PS4 ,Xbox One ו-PC. נכון לרגע זה 2K Games עדיין לא חשפה אם חבילת הבונוס למזמינים מראש תהיה זמינה מאוחר יותר לכל שאר השחקנים (לרכישה) או לא.

להלן הטריילר:

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.