Minecraft - תאריך היציאה של הסרט המבוסס על המשחק נקבע למאי 2019

מאת: לידור אטיאס

הפעם חברת .Warner Bros לא מתכננת להירתע ממאבק בכמה מן הסרטים היותר מצופים של השנים האחרונות. נודע באופן רשמי כי החברה הגדירה את סרטה על משחק הוידאו הפופולרי Minecraft להשקה בתאריך ה-25 במאי 2019. מה כל כך נועז בתאריך הזה אתם שואלים? באותו סוף שבוע בדיוק, לצד הסרט של Minecraft ייצא הסרט התשיעי של מלחמת הכוכבים בהפקת Lucasfilm, ויש לציין כי התאריך הזה ניצב בסך הכל כמה שבועות לאחר "הנוקמים: מלחמת האינסוף" של Marvel.

למרות ששחרורו של הסרט הוא עדיין שלוש שנים מהיום, הוא כבר נתקל בכמה בעיות. הבמאי המקורי של הסרט, שון לוי, עזב את הפרויקט בשנת 2014 לאחר שהרעיון שלו לסרט בהשראת "הגוניס" הופל על ידי מנהלים ב-.Warner Bros בחודש יולי דאז, אלא ש-Mojang (החברה שעומדת מאחורי המשחק) הודיעה ​​כי .Warner Bros מצאה במאי חדש לפרויקט והוא רוב מקלהני. הקומיקאי, שנודע בעיקר בזכות תפקידו כמאק בסיטקום הוותיק של FX "פילדלפיה זורחת", צייץ כי הוא נרגש לעשות משהו "מוזר ונפלא" עם הסרט.

לא ברור מה יהיה התוצר של כל המאבק הזה, אבל בהתחשב בכך ש-Minecraft הוא אחד מן המשחקים היותר גאוניים שנוצרו אי פעם (מה שסייע לו עד מאוד למכור יותר מ-23 מיליון עותקים על גבי כל הפלטפורמות אליהן יצא מאז 2009). כמו כן יש לשים לב לרשימה הארוכה במיוחד של הפלטפורמות השונות אליהן יצא המשחק כדי להבין עד כמה הוא פופולרי, זה עדיין לא מבטיח לו הצלחה על המסך הגדול, אך בהחלט מגדיל את הסיכוי שדבר כזה יקרה - Minecraft יצא אל מחשבי Linux ,OSX ו-Windows, מכשירי Android ,iOS ו-Windows Phone, קונסולות ה-Xbox 360 ,Xbox One  PS3 ,PS4 ,PSVita ו-Wii U וגם פלטפורמות ה-Universal Windows Platform ו-Raspberry Pi.

מה דעתכם על כך שסרט של Minecraft מיוצר? חושבים שאנחנו נקבל אי פעם סרט גיימינג איכותי באמת? הגיבו לנו והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.


התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.