"לזמן את הרוע 2" - אדם מבוגר מת במהלך הצפייה בסרט

מאת: לידור אטיאס

זה בהחלט יכול להיות נחמד לצפות בסרט אימה אחת לכמה זמן, אפשר גם עם כמה חברים או בני משפחה, ונחמד אפילו עוד יותר אם יש מה לאכול. נבהלים קצתביחד, נאחזים באימה כשמדובר בסרט טוב מהז'אנר, או שמא מלגלגים על האיכות הירודה אם מדובר בכזה שהוא פחות טוב.
כך או כך - סרטי אימה, מה לעשות, ככל הנראה פחות מתאימים לאלה שכבר לא בקו הבריאות או לוקים בליבם. עד כמה הם פחות מתאימים לאנשים כאלו? אדם מבוגר עם בעיות לב, אשר צפה לפני מספר ימים בסרט האימה החדש "לזמן את הרוע 2", פשוט ישב על כסאו בבית הקולנוע, ומת בעקבות התקף לב שחווה במהלך הצפייה בסרט.

המקרה המצער אירע בהודו, שם גבר בן 65 הגיע לבית הקולנוע ביום חמישי בערב כדי לצפות ב"לזמן את הרוע 2". אלא שאותו גבר התלונן במהלך הסרט על כאבים בחזה, ובשלב מסוים חווה התקף לב. אל המקום הוזמן אמבולנס מיידית כדי לסייע, אלא שמותו נקבע עוד בטרם הגיע האמבולנס והוא פונה משם לאחר שכבר נפטר מן העולם.

שמו לא פורסם, וגם לא ברור אם הוא היה מודע לבעיית הלב שלו עוד בטרם הצפייה בסרט, אם כי המקורבים אליו נראו מופתעים במידה מסויימת כשנודע להם על מותו. הסרט עצמו בהחלט נראה מפחיד בהסתמך על הטריילרים שלו וכמובן על הביקורות שהוא קיבל.

ליבי עם קרוביו של הנפטר, ונקווה שמקרים כאלו לא יחזרו על עצמם בעתיד. בנתיים, תוכלו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.