PS4 - בסוף השבוע הקרוב תוכלו לשחק במולטיפלייר בחינם

מאת: לידור אטיאס

בעלי ה-PS4 שאין להם את מנוי ה-PS Plus יוכלו ליטול חלק בפעילות המולטיפלייר שמציעים משחקים שונים בקונסולה במהלך סוף השבוע הקרוב ברחבי אירופה. מדוע ולמה? סוני הודיעה באופן רשמי כי בסוף השבוע הקרוב ייערך אירוע מולטיפלייר חינם לכל בעלי ה-PS4 באירופה, החל מה-24 ביוני בשעה 12 בצהריים לפי שעון ישראל ועד ל-27 ביוני.

אלא שחשוב לדעת - לא מדובר באירוע PS Plus בחינם, לא תהיה לכם גישה למשחקים שבעלי המנוי קיבלו בחינם החודש, אלא רק גישה חינמית למצבי המולטיפלייר השונים במשחקים. כמו כן אתם לא תוכלו להשתמש במבצעים הבלעדיים לבעלי המנוי. זו הזדמנות פז עבור מי שלא רכש את המנוי עד כה לגלות מה הוא מפספס, בהתחשב בכך שזמן הנסיון שניתן לרוכשי הקונסולה ב-PS Plus חינמי הוא יומיים בלבד (בתחילת הדרך הזמן היה שבועיים, אך זה כבר לא כך).

אז אם כבר סיימתם להתעמק בעלילה של Uncharted 4, התאהבתם בניית'ן דרייק ובא לכם להפיץ את הבשורה על יכולות הירי המופלאות שלכם, או שמא אתם מעדיפים סוף שבוע של כדורגל עם החברים והמשפחה ב-FIFA, זה יהיה סוף שבוע מושלם בשביל זה.

סוני גם הוציאה עדכון חדש עבור ה-PS4, עדכון מספר 3.55. למרות שלא נראה כי הוא משנה יותר מידי, בסוני ציינו כי הוא בכל זאת "משפר את איכות ביצועי המערכת". מה דעתכם על העדכון החדש וסוף השבוע הקרוב בו יהיה מולטיפלייר חינם לכולם באירופה? הגיבו לנו והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.