Ubisoft מחלקת משחקים בחינם לקהל הרחב, המשחק הראשון כבר זמין!

מאת: לידור אטיאס

בדומה לתכנית "על חשבון הבית" (On the House) של EA, בה מדי חודש בחודשו משחק אחד מחולק בחינם לכל על גבי פלטפורמת ה-Origin, כעת גם Ubisoft מצטרפת לחגיגה, אך לא לצמיתות. מדובר בחגיגות 30 השנה לחברת Ubisoft, ולרגל החגיגות, מתכוונת החברה לחלק גם היא משחקים בחינם לקהל הרחב.

החלוקה, בדומה ל-EA, תתבצע על גבי הפלטפורמה הייחודית של Ubisoft, העונה לשם UPlay. החלוקה תתבצע בכל 7 החודשים הקרובים, החל מהחודש הנוכחי, חודש יוני כמובן, ובו יחולקו לכל עותקים דיגיטליים של Prince of Persia: The Sands of Time בחינם. מדובר במשחק המצליח של החברה משנת 2003, וזה שזכה לאהדת מבקרי הגיימינג והגיימרים עצמם גם יחד, עם ציון כולל של 89 ב-Metacritic.

מעתה, בכל חודש יחולק משחק אחד בחינם לכל, זאת על גבי UPlay וללא יותר מידי דרישות פרט לחשבון על גבי הפלטפורמה הזו. החודשים בהם יחולקו משחקים, הם החודשים יוני, יולי, אוגוסט, ספטמבר, אוקטובר, נובמבר ודצמבר.

ובכן, למה אתם מחכים? לחצו כאן וקחו את המשחק האגדי של הנסיך הפרסי כבר כעת, הוא לא ייעלם מחשבונכם בתום החודש הקרוב, אלא יישאר שלכם! מעבר לכך, אם תרצו להתעדכן לגבי המשחקים הבאים ולקבל קישורים רלוונטיים, תהיו בטוחים שתמצאו אותם כאן אצלנו, אז שווה להתעדכן עם לייק בעמוד הפייסבוק של האתר.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.